فرهنگ و هنر

پیش‌بینیِ حضور ۳ میلیون نفری مردم در میهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر

پیش‌بینیِ حضور ۳ میلیون نفری مردم در میهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر

– اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، ساساسان زارع سخنگوی مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر در دومین نشست خبری کمیته مردمی مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر درباره اطلاعات تکمیلی این رویداد گفت: کل مسیر میدان امام حسین علیه‌السلام تا میدان آزادی در دو طرف خیابان انقلاب، کشش استقرار ۱۳۰۰ مجموعه را دارد، اما تا شب گذشته علی رغم آنکه سایت ثبت‌نام بسته شده،  ۲ هزار و ۳۰۰ مجموعه برای استقرار موکب و میزبانی  ثبت نام کردند.

وی افزود:‌ از سوی دیگر در افکارسنجی که روز شنبه انجام شده،  ۱۱ درصد مردم اعلام کردند قطعاً در این رویداد شرکت می‌کنند و ۲۱ درصد هم گفته بودند به احتمال زیاد شرکت خواهیم کرد. اگر متوسط این آمار هم در نظر بگیریم، در روز عیدغدیر جمعیتی نزدیک به ۳ میلیون در این رویداد حاضر خواهند بود. در این روز خطوط مترو رایگان است و تعداد قطارها نیز افزایش می‌یابد.

زارع ادامه داد: حتی افرادی هم که امکان حضور در قالب موکب را نداشتند،‌ با ارسال عدد ۲ به  سامانه ۳۰۰۰۲۱۲ به پیوند حمایت وصل شدند. طبق آخرین آمار، ۱۰۰ هزار نفر میزبان این برنامه بودند؛ ۱۰۰ هزار نفری که تراکنش مالی در قالب نظر و نیت میزبانی داشتند تا در ثواب برگزاری این رویداد سهیم باشند.

جزئیات برگزاری مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر / احتمال رایگان شدن خطوط حمل و نقل در روز عید

انتهای‌پیام/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا