اجتماعی

پیش‌بینی ۹۰ دستگاه اتوبوس توسط شهرداری تهران برای شرکت علاقمندان در جشنواره شاتوت

پیش‌بینی ۹۰ دستگاه اتوبوس توسط شهرداری تهران برای شرکت علاقمندان در جشنواره شاتوت

– اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران، چهارمین دوره جشنواره شاتوت و محصولات محلی عصر امروز با حضور امیر قاسمی؛ رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران، محمد تاجیک، بخشدار کن و ابراهیم عسگری؛ دهیار روستای سولقان برگزار شد.

قاسمی؛ رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در ارتباط با برگزاری چهارمین  دوره جشنواره شاتوت و محصولات محلی سولقان اظهار کرد:  این اقدام با همکاری بخشداری کن، شهرداری مناطق ۵ و ۲۲ برگزار شده است و بنا برنامه ریزی صورت گرفته قرار است طی برگزاری این جشنواره برنامه‌های متعددی برای علاقمندان برگزار شود.

وی تصریح کرد: در طی زمان برگزاری جشنواره از امروز بیستم تیرماه تا بیست و سوم تیرماه هر روز برنامه‌های شاد و مفرحی برای مهمانان اجرا خواهد شد ضمن اینکه طی ۳ روز و در زمان برگزاری جشنواره ، ۹۰ دستگاه اتوبوس از محلات مختلف تهران برای جا به جایی افراد به این محل در نظر گرفته شده است.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران ادامه داد:  ۵۰ غرفه برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۳۵ غرفه برای عرضه محصولات زنان سرپرست خانوار در نظر گرفته شده است و مردم می‌توان با حضور در این محل از فضای طراحی شده و گردشگری روستا بهره ببرند.

افتتاح چهارمین جشنواره شاتوت و نمایشگاه محصولات محلی سولقان

محمد تاجیک، بخشدار کن نیز در این مراسم با اشاره به اینکه کن از ۱۴ روستا تشیکل شده است، گفت: شغل اکثریت ساکنان این منطقه کشاورزی و باغداری است و در سول سال بین ۹۵۰ تا ۱۱۰۰ تن محصولات باغی اعم گیلاس، شاتوت، گردو و… تولید و در سطح شهر تهران و میادین میوه و تره بار توزیع می‌شود.

ابراهیم عسگری؛ دهیار روستای سولقان نیز در این مراسم گفت: چهارمین جشنواره شاتوت از امروز تا بیست و سوم تیرماه ادامه خواهد داشت و خانواده‌ها می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی تصریح کرد:در ادوار گذشته نیز از جشنواره اشاره شده استقبال خوبی شد ضمن اینکه قیمت محصولات در این محل نسبت به سطح شهر تهران با قیمت مناسب‌تر عرضه می‌شود.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا