Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
پیشرفت‌های علمی ایران اسلامی در دو دهه‌ی اخیر برای جهان خیره‌کننده بوده است - خبرگزاری برگزیده های ایران
آذربایجان غربی

پیشرفت‌های علمی ایران اسلامی در دو دهه‌ی اخیر برای جهان خیره‌کننده بوده است

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه، حجت الاسلام هادی ذکی صبح امروز ۱۲ دی در اولین همایش کشوری تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت:  بر اساس بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، برای ساختن ایران قوی و نیرومند نیازمند به کارگیری از نخبگان و استفاده از علم و پژوهش است.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی طی ۲دهه اخیر پیشرفت چشمگیری از لحاظ علمی داشته است افزود: این پیشرفت برای عالم خیره کننده بوده است و در سایه هدایت‌های امام خامنه‌ای توانسته‌ایم از لحاظ علمی جز ۱۶ کشور نخست جهان قرار بگیریم.

ذکی تصریح کرد: توجه به اخلاق و معنویات جوانان باید در اولویت اول حکومت قرار گیرد چرا که پیشرفت بدون معنویت معنا و مفهومی نخواهد داشت.

وی اذعان کرد:  اگر بخواهیم شاهد  پیشرفت شگرف در وضعیت جوانان میهن اسلامی  در کشور باشیم باید به اخلاق جوانان توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

مسوول عقیدتی و سیاسی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی یادآور شد : در برخی از دوران گذشته شاهد عقب ماندگی در معنویات و اخلاقیات بودیم بنابراین لازم است به دل پاک جوانان توجه داشته و مسوولان اهتمام بیشتری در خصوص معنویات جوانان در سطح جامعه داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین حامد زکی گفت: هفت توصیه مقام رهبری در حوزه ساختن و پیشرفت کشور در قالب بیانیه گام دوم مطرح است که یکی از آنها در خصوص پیشرفت علمی و پژوهشی است و اگر بخواهیم به این حوزه عمل کرده و موفق باشیم باید به گذشته نگاه کنیم یعنی ببینیم کجا بودیم و امروز به کجا رسیدیم.

این مقام مسوول اذعان کرد:از لحاظ پیشرفت علمی امروز  در برخی از علوم نوپا جزو کشور های نخست دنیا هستیم.

وی ادامه داد: مقام رهبری مدافع بزرگ علم و پیشرفت‌های علمی بوده و این موضوع برای همه نخبگان دنیا مشخص است.

ذکی عنوان کرد: امروز بدترین هجمه ها، هجمه به جوانان و نوجوانان است و می بایست در این حوزه تلاش جهادی  داشته باشیم تا بتوانیم نقشه های شوم دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را همچون همیشه برملا و خنثی کنیم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا