لرستان

پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح بازسازی سالن ورزشی زنده یاد فریبرز فرشاد

پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح بازسازی سالن ورزشی زنده یاد فریبرز فرشاد

به گزارش برگزیده های ایران لرستان ، سید آرش قیاسیان در گفتگوی تلفنی با خبرنگار برگزیده های ایران با اشاره به آخرین وضعیت بازسازی سالن ورزشی زنده یاد فریبرز فرشاد گفت : در سفر رییس جمهور به استان مبلغ ۱۰ میلیارد تومان جهت بازسازی مصوب شد که ۱۰۰ درصد آن تخصیص پیدا کرد.

وی افزود: خوشبختانه پروزه با سرعت مطلوبی در حال اجراست و در حال حاضر با پیشرفت ۸۵ درصدی فعال و در حال تکمیل است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان با بیان اینکه امسال نیز ۲ میلیارد تومان اعتبار به این طرح لحاظ شده اظهار داشت: این اعتبار تا پایان بهمن ابلاغ خواهد شد و در صورت تخصیص این اعتبار تکمیل پروژه با سرعت بیشتری دنبال خواهد شد .

قیاسیان تصریح کرد: پروژه هم‌اکنون در مرحله نازک کاری و تاسیسات است که حداکثر تا اوایل سال بعد تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید .

وی در ادامه با اشاره به اینکه این سالن در گذشته قهرمانان ملی زیادی در بوکس تحویل ورزش کشور داده افزود : شهریار رحمانی ، کیانفر حمیدیان ، مرتضی و رحیم سپهوند ، عوض پور و …… از بوکسورهای نامدار لرستانی بودند که در این سالن با مربیگری زنده یاد ایرج ملک حسین پور و سایر پیشکسوتان بوکس استان در میادین ملی و بین‌المللی خوش درخشیدند و ما موظف هستیم این سالن که خانه بوکس استان می‌باشد را برای این ورزش پرافتخار بازسازی و تجهیز نماییم.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا