چهارمحال و بختیاری

پیشرفت ۴۵ درصدی زائر سرای چهارمحال‌ و بختیاری در مشهد مقدس

پیشرفت ۴۵ درصدی زائر سرای چهارمحال‌ و بختیاری در مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری برگزیده استان چهارمحال وبختیاری ، مصطفی حیدری در نشست با اصحاب رسانه استان چهارمحال‌وبختیاری از محل‌ اقامتی زائر سرای چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: مراحل ساخت زائر سرای چهارمحال‌وبختیاری در شهر مشهد در صورت تامین اعتبار لازم، در ۱۴ ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

وی افزود: زائر سرا ۳۷ سوئیت با ظرفیت ۱۶۵ نفر و در ۸ طبقه خواهد بود که در طبقات زیرین این اقامتگاه آشپزخانه مخصوص پخت غذای زائران در نظر گرفته شده است و غذای گرم با کیفیت بهتری در اختیار زائران قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل بنیاد زائر حضرت امام رضا علیه‌السلام در چهارمحال‌وبختیاری گفت: این زائر سرا شامل دو طبقه زیرزمین، طبقه همکف و پنج طبقه دیگر است که قرار است به اقشار کم درآمد اختصاص داده شود که توسط کمک‌های مردمی، خیرین و بخش خصوصی در حال احداث است.

به گفته وی : پروژه تاکنون ۴۵ درصد پیشرفت دارد.

حیدری تصریح کرد: حل مسئله فقر در مقام درمان نیازمند به جلب مشارکت‌های مردمی برای دعوت آن‌ها برای کمک به نیازمندان است، جلب مشارکت‌های اجتماعی خیریه به عنوان یکی از ابزارهای کاربردی و موثر برای ترغیب و تشویق مخاطبین برای کمک به نیازمندان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیرعامل بنیاد زائر حضرت امام رضا علیه‌السلام در چهارمحال‌وبختیاری ادامه داد: زمینه و هدف رفاه عمومی که به معنای بهره‌مندی پیوسته و متعادل مردم از امکانات مادی به صورت مشروع و معقول است، همواره مورد توجه مکاتب بشری و الهی و تصمیم گیران جوامع، بوده است.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا