مرکزی

پیشرفت ۴۷ درصدی پروژه مسکن شهید سلیمانی استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک ناصر هاشم‌پور عصر امروز در آیین بازدید سردار سید امین‌الله امامی مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه از روند پروژه شهرک شهید سلیمانی اراک اظهار کرد: اجرای برنامه ۵ ساله مسکن در سپاه با قوت شروع شده که خوشبختانه در استان مرکزی با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌هایی که وجود دارد در اجرای این برنامه پیشتاز است.

وی افزود: پروژه مسکن سپاه استان مرکزی که مزین به نام زیبای شهید حاج قاسم‌ سلیمانی است روند قابل قبولی دارد و امیدواریم در طی یک سال و نیم آینده این پروژه انجام‌ و قابل بهره بهره‌برداری شود.

مدیرعامل شرکت جهاد خانه‌سازی کشور بیان کرد: اقدامات سپاه روح‌الله استان مرکزی در بخش‌های مختلف بسیار قابل قبول است و خوشبختانه مرکزی هم در بخش خدمت‌رسانی به مردم و هم در بخش رفع مشکلات مسکن کارکنان جزء استان‌های برتر است که جای تقدیر دارد.

هاشم‌پور ادامه داد: رسیدن‌ روند تکمیل پروژه شهید سلیمانی در طی این مدت‌زمان به ۴۷ درصد نشان از یک ‌اقدام جهادی و تلاش‌های شبانه‌روزی است و البته سپاه روح‌الله استان مرکزی منشأ خیرات فراوان برای مردم و در بخش‌های متفاوت است.

وی اضافه کرد: استان مرکزی در بحث ساخت مسکن کارکنان نسبت به استان‌های دیگر جلوتر است و خوشبختانه کلیه استانداردها و امکانات لازم از جمله مسجد، مدرسه، مرکز خرید، فضای سبز، پارک، ساختمان اداری و مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی در شهرک شهید سلیمانی تعبیه شده که جای تقدیر از مسئولین سپاه روح‌الله دارد.

مدیرعامل شرکت جهاد خانه‌سازی کشور بیان کرد: در بنیاد تعاون سپاه در حال برنامه‌ریزی برای مسکن پرسنل با وضعیت قراردادی و خرید خدمت سپاه هستیم چراکه این عزیزان هم از کارمندان سپاه محسوب می‌شوند و امیدواریم بتوانیم برای آنها هم اقدامی انجام دهیم.

هاشم‌پور تأکید کرد: استان مرکزی ظرفیت‌های خوبی در پروژه مسکن دارد و در حال برنامه‌ریزی برای استفاده کارکنان قراردادی نیز هستیم و مسئولین بنیاد تعاون سپاه و جهاد خانه‌سازی پیگیری این مسئله هستند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا