لرستان

پیشرفت ۷۰ درصدی اطلس محرومیت زدایی لرستان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از خرم‌آباد، مصطفی دریکوند، مدیر مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی لرستان، جمعه سوم دی در کارگروه بسیج سازندگی لرستان که با حضور استاندار لرستان برگزار شد، با تاکید بر لزوم توجه به ساخت ساختمان قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی لرستان، اظهارکرد: مقدمه تشکیل قرارگاه محرومیت‌زدایی لرستان انجام شده که در این راستا و به‌جهت انسجام فعالیت‌های این قرارگاه، استان به چهار پهنه تقسیم شده است.

وی با اشاره به اینکه بحث تهیه زمین زمین برای ساخت قرارگاه محرومیت‌زدایی در سطح کشور انجام شده است، افزود: در استان‌هایی مانند هرمزگان و… بحث زمین قرارگاه محرومیت‌زدایی توسط استانداری انجام شده و در سطح استان نیازمند مساعدت استاندار هستیم.

مدیر مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی لرستان با اشاره به تهیه اطلس محرومیت‌زدایی استان توسط بسیج سازندگی، گفت: تهیه این اطلس ۷۰ درصد در بستر GIS پیشرفت داشته و تمام نقاط محروم شناسایی شده است.

دریکوند با اشاره به اینکه اطلس محرومیت زدایی لرستان می‌تواند به عنوان یک مرجع آماری برای تجزیه و تحلیل مسائل مربوط به مناطق محروم قرار گیرد، اضافه کرد:بعد از تهیه کامل اطلس محرومیت زدایی این اطلس در اختیار مجموعه استان قرار می‌گیرد.

مدیر مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی با تاکید بر بکارگیری نیروهای جهادی در انتصاب‌های مسئولان بخش‌ها و مناطق محروم، اضافه کرد: در بخش‌ها و مناطق محروم از ظرفیت نیروهای جهادی استفاده شود.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا