Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
پیشرفت 42 درصدی ساخت محور بن - شیخ‌شبان/ تکمیل پروژه نیازمند ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است - خبرگزاری برگزیده های ایران
چهارمحال و بختیاری

پیشرفت ۴۲ درصدی ساخت محور بن – شیخ‌شبان/ تکمیل پروژه نیازمند ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است

حسینعلی مقصودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از پیشرفت ۴۲ درصدی قطعات محور بن – شیخ‌شبان به عنوان بخشی از محور شهرکرد – بن – داران در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این پروژه دارای ۲ قطعه با ۶ و نیم کیلومتر طول است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اعتبار اولیه هر کدام از قطعات حدود ۱۳ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به پیشرفت مطلوب این پروژه، افزود: سه و نیم کیلومتر از ۱۳ کیلومتر این محور تکمیل، زیرسازی و آسفالت شده است.

مقصودی اضافه کرد: تاکنون ۱۰۰ میلیارد ریال برای ساخت محور بن – شیخ‌شبان هزینه شده است و برای تکمیل آن نیازمند ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار هستیم.

وی عبور خط لوله گاز و فیبر نوری در مسیر را از مهمترین مشکلات و موانع اجرای پروژه در دو قطعه دانست و گفت: با همکاری دستگاه‌های مرتبط، جابجایی این خطوط در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان وجود بخش زیادی از اراضی قطعه ۲ مسیر در منطقه حفاظت شده شیدا و اراضی منابع طبیعی را از دیگر مشکلات بر سر راه اجرای این پروژه عنوان کرد و افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته این موانع نیز برطرف شده و پروژه با پیشرفت مناسبی در حال اجراست.

انتهای پیام/۶۸۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا