Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
پیشنهاد رسمی مالکان سعودی برای خرید ستاره خاطی آرسنال - خبرگزاری برگزیده های ایران
اخبار ورزشی

پیشنهاد رسمی مالکان سعودی برای خرید ستاره خاطی آرسنال

به گزارش برگزیده های ایران، دیلی میرر انگلیس در گزارش امروز خود مدعی شد که نیوکاسل اولین تماس خود را با آرسنال بر سر انتقال «پیر امریک اوبامیانگ» برقرار کرده است.

اوبامیانگ پس از اینکه بیش از یک ماه گذشته از کشور گابن دیر به تمرینات آرسنال رسید، ترکیب اصلی را از دست داد و سپس با تنبیه سنگین و غیرمنتظره باشگاه آرسنال مواجه شد. آرتتا بازوبند کاپیتانی را از او گرفت و تا همیشه نام او را از لیست بازیکنان توپچی خط زد. همین مسئله باعث شد تا ستاره گابنی به گزینه فروش آرسنال بدل شود و تیم‌های زیادی برای انتقال او دست به کار شوند.

اخبار انتقال اوبامیانگ از یوونتوس آغاز شد ولی دیلی میرر امروز نوشت که نیوکاسل به طور رسمی پیشنهاد خود را برای اوبامیانگ ارائه کرده تا او به صورت قرضی و با بند بازخرید ۲۰ میلیون پوندی به سنت‌جیمز پارک منتقل شود.

آرسنال به دلیل اینکه دیگر نمی‌خواهد او به ترکیب بازگرداند شاید با این انتقال موافقت کند و ستاره گابنی پس از  ۵ فصل و ۹۲ گل امارات را ترک کند.

انتهای پیام/

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا