تهران

پیش‌بینی مه رقیق در ارتفاعات تهران/ وزش باد نسبتا شدید در راه است

مجتبی جلالی مدیر کل هواشناسی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در تهران اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان نیمه ابری گاهی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: امروز و فردا درباره نقاط گاهی بارش پراکنده و در ارتفاعات گاهی رگبار پراکنده با احتمال رعد و برق مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان تهران افزود: طی امشب و فردا در نواحی پر تردد گاهی انباشت آلاینده‌ها و در ارتفاعات گاهی مه رقیق پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه گفت: از ظهر سه‌شنبه وزش باد نسبتاً شدید و از چهارشنبه با نفوذ موج بارشی به تدریج با افزایش ابر و بارش باران و گاهی وزش باد شدید مورد انتظار است.

جلالی بیان کرد: بیشینه دمای هوای امروز تهران ۲۰ درجه و در خنک ترین دما به ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد و فردا این دما به ترتیب ۲۲ و ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان تهران با اشاره به میزان بارندگی‌ها تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه‌ آبعلی ۹/۸ میلیمتر و پس از آن در دماوند با ۶/۳ میلیمتر بیشترین میزان بارندگی به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/۶۷۰۷۵


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا