ایلام

پیش بینی رگبار باران و رعد و برق برای (۱۲ آبان) در استان ایلام

مجتبی میهن‌پرست صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مطابق بررسی نقشه‌های هواشناسی جو استان طی امروز پایدار است و به نسبت فصل، هوای مطبوع و نسبتا گرمی را خواهیم داشت.

وی افزود: از اواخر وقت امروز و از بامداد روز چهارشنبه به تدریج به سبب گذر موج نه چندان قوی از استان، برای روز چهارشنبه در برخی نقاط (به ویژه شمال استان) رگبار باران به همراه رعد و برق و وزش باد موقتی مورد انتظار است که در برخی نقاط مستعد نیز بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

رئیس گروه پیش بینی اداره هواشناسی استان ایلام گفت: این سامانه از نظر بارشی پتانسیل بالایی ندارد اما به دلیل رگباری بودن بارش‌ها احتمال آب‌گرفتگی موقت در مناطق مستعد پیش‌بینی می‌شود.

میهن‌پرست ادامه داد: ناپایداری‌ها از اواخر وقت چهارشنبه به تدریج تضعیف و مجددا طی ساعات بعد از ظهر روزهای پنجشنبه و جمعه برای نیمه شرقی استان ایلام احتمال رخداد دارند.

رئیس گروه پیش بینی اداره هواشناسی استان ایلام در پایان گفت: از نظر دمایی تا اواخر هفته دمای هوای استان مطبوع خواهدبود اما به تدریج از روز چهارشنبه دمای هوا در اغلب نقاط استان کاهش می‌باید و پیش بینی می‌شود دمای هوا از اوایل هفته آ‌ینده روندی نسبتا پایدار داشته باشد.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۰۰


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا