قزوین

پیکر ۳ شهید گمنام دفاع مقدس در قزوین تشییع می‌شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از قزوین، بهنام پیری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین گفت: همزمان با آغاز دههٔ بصیرت که از نهم دی ماه آغاز می‌شود و مناسبت‌های بزرگی هم‌چون سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سالروز شهادت حضرت فاطمهٔ زهرا(س)، استان قزوین میزبان ۳ شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد شد.

وی افزود: همزمان با تشییع ۳ شهید گمنام، ۲ شهید دوران دفاع مقدس، باب‌الله داوودی و صفرعلی فیض بیگدلی که به تازگی از طریق آزمایش دی‌ان‌ای شناسایی شده‌اند نیز بر دستان مردم شهیدپرور استان قزوین تشییع و تدفین می‌شوند.

پیری عنوان کرد: از ۳ شهید گمنام دوران دفاع مقدس، ۲ شهید در لشکر ۱۶ زرهی قزوین و یک شهید نیز در روستای ولی‌آباد شهرستان بوئین‌زهرا به خاک سپرده خواهند شد.

این مسؤول ادامه داد: بنا به درخواست خانواده‌های شهدای تازه شناسایی شده، شهید باب‌اله داوودی در مزار شهدای شهر سگزآباد و شهید صفرعلی فیض بیگدلی نیز در شهر اقبالیه به خاک سپرده خواهند شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در ادامه بیان کرد: هم‌اکنون ۷۳ شهید گمنام در ۳۳ نقطهٔ استان قزوین دفن هستند که در آینده‌ای نزدیک با تشییع و تدفین این ۳ شهید گمنام تعداد شهدای گمنام مدفون در استان به ۷۶ نفر خواهد رسید.

پیری در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور اقشار مختلف مردم، در تاریخ ۱۶ و ۱۷ دی ماه، شاهد مراسم باشکوهی در راستای استقبال از این شهدا باشیم.

انتهای پیام/ر


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا