گیلان

پیگیری قضایی برای قصورکنندگان معضل زباله آستانه‌اشرفیه

به گزارش از رشت، در پی گزارش برگزیده های ایران با عنوان “زخم کهنه پسماند در گیلان این بار در کشل‌ آزادسر” و بازدید میدانی رئیس کل دادگستری گیلان از محل دفن زباله روستای شکل آزادسرا قرار بر بررسی قضایی در استان شد.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی امروز در نشست حل مشکلات انباشت زباله شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه یکی از خصوصیات و ویژگی‌های پیامبر اکرم (ص) را رحمه للعالمین است، اظهار کرد: تعبیر آن این است که اگر دیگران درد می‌کشیدند او هم از درد دیگران دردمند می‌شد و از خوشحالی آنان خوشحال می‌شد. 

وی با بیان اینکه مشکل زباله تنها مختص به آستانه اشرفیه نبوده بلکه تمام شهرهای استان گیلان با این بحران مواجه هستند، افزود: همه ما باید به مثابه حضرت رسول اکرم (ص) که درد و غصه مردم را برای خود می‌پنداشت، در راستای حل این مشکل قدم برداریم تا مردم به آرامش فکری و روحی برسند و از این بحران نجات یابند. 

به گفته رئیس کل دادگستری گیلان، برای قصور کنندگان معضل زباله آستانه اشرفیه پرونده قضایی تشکیل داده شده و با افراد خاطی برخورد جدی خواهد شد.

خلیلی با اشاره به اولویت رفع معضل زباله در استان گیلان بیان کرد: با استفاده از مجموع نظرات صاحب نظران و طی یک کارشناسی دقیق و علمی اقدامات لازم در خصوص حل مشکل زباله صورت خواهد گرفت. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا