کهگیلویه و بویراحمد

چانه‌زنی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در تهران/احمدزاده از وزیر اقتصاد چه درخواستی داشت؟

 به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج استاندار کهگیلویه و بویراحمد با سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی دیدار کرد.

سیدعلی احمدزاده در دیدار با وزیر امور اقتصادی و دارایی مشکلات و موانع حوزه اقتصادی، منابع و موانع بانکی، سرمایه گذاری و اشتغال در استان را تبیین کرد.

استاندار به میزان ناکافی و کم منابع و وضعیت مصارف بانکی استان، اشاره کرد و منابع بانکی را ناچیز برشمرد و خواهان توجه ویژه و تقویت آن شد.

وی همچنین به تدابیر و راهکاری در خصوص بخشی از منابع بانکی استان که در اختیار بانک های خصوصی بوده و در زمینه اشتغال و سرمایه گذاری به کار گرفته نمی شوند، تاکید کرد.

احمدزاده به مشکلات واحدهای تولیدی در استان پرداخت و تاکید کرد: رویکرد اصلی بانک های استان حمایت از واحدهای تولیدی باشد و علاوه بر منابع بانک های دولتی، منابع بانک های خصوص فعال در استان نیز در جهت پیشرفت و توسعه بخش اقتصادی استان بکار گرفته شود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار خواهان تقویت منابع بانکی، موافقت وهمراهی وزیر در گره‌ گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی، مشکلات سرمایه‌ گذاران، رفع موانع پیش روی تولید کنندگان، صادرات و توسعه سرمایه ‌گذاری در استان شد.

وی همچنین خواهان افزایش اختیارات بانک‌ ها در استان در پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش، سرمایه ثابت و تسریع در روند امور مربوط به تولید و سرمایه گذاری شد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه، مدیریت منابع بانکی مهم است، خواهان تسهیل در ارتباط بین سیستم بانکی با تولید کنندگان و سرمایه گذاران شد.

استاندار تصریح کرد: گره گشایی از مشکلات موجود در بخش اقتصادی، صنعت و تولید استان و تحقق این مهم و هدایت درست منابع به سمت تولید و اشتغال از اولویت های اصلی ما در برنامه های کار استان است.

وی تاکید کرد: تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد که واحد تولیدی، کوچک، متوسط و بزرگ در استان تعطیل شود و یا بر واحدهای راکد و تملیکی افزوده شود.

استاندار خاطرنشان کرد: مطالبات درخواسته ها و مشکلات واحدهای صنعتی و کارگاهی را با همراهی مدیران مربوطه در استان و کشور بررسی و پیگیری خواهم کرد. 

در این دیدار وزیر اقتصاد و دارایی رفع مشکلات منابع بانکی، حل مشکلات فعالان اقتصادی و حمایت از تولید در استان را یکی از اولویت ها بیان کرد.

سید احسان خاندوزی با بیان اینکه، تقویت منابع بانکی در صدر فعالیت های اقتصادی و اولویت است، اظهار داشت: دغدغه تامین منابع مالی بانکی برای رونق بخش اقتصادی و تقویت بنگاه‌ های تولیدی برطرف می‌ شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در رابطه با کمک به شبکه بانکی و تامین و تقویت منابع بانکی استان و تسهیل در ارتباط بین سیستم بانکی با تولید کنندگان و سرمایه گذاران قول مساعد داد و در این خصوص دستورات ویژه ای صادر کرد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در سفر خود به تهران، دیدارهای جداگانه هم با وزیر آموزش و پرورش و وزیر نیرو داشت.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا