سمنان

چرا اعضای شورای شهر سمنان زود فراموش می‌کنند؟+ سند

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، اعضای شورای شهر سمنان این روزها زیاد گفته‌ها و نامه‌های خود را فراموش می‌کنند؛ در جریان انتخاب شهردار و امضای یک صورت‌جلسه، در مسأله پیاده‌راه امام سمنان و اخیراً در بررسی‌های مالی شهرداری سمنان شاهد بودیم که برخی اعضا آنچه را گفته یا امضا کرده بودند، در مدت کوتاهی فراموش کردند یا خلاف آن گفتند!

وقتی گذشته را بررسی می‌کنیم، باز هم موارد دیگری از این فراموشی خود را نشان می‌دهد؛ اما این‌بار ماجرا از چه قرار است؟

هشتم مردادماه امسال بود که اعضای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر سمنان در سلسله نشست‌های قبل از آغاز رسمی این دوره، با تنظیم و امضای نامه‌ای به پاس زحمات و تلاش‌های ماندگار و ۴۲ ساله آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق ولی‌فقیه در استان، پیشنهاد دادند تا یکی از معابر اصلی شهر سمنان را به نام آیت‌الله شاهچراغی نام‌گذاری کنند.

اعضای شورای فعلی در شرایطی که شورایی‌های قبلی همچنان بر سر کار بودند، به‌سرعت نامه‌ای را امضا و به‌صورت گسترده منتشر کردند که حکایت از عزم آنها برای نام‌گذاری خیابانی به نام آیت‌الله شاهچراغی داشت.

شورای شهر ششم از ۱۴ مرداد آغاز به کار کرد؛ یعنی کمتر از یک هفته بعد از صدور نامه اعضای شورای شهر فعلی، اما این نامه مثل برخی وعده‌ها و گفته‌های دیگر فراموش شد و تا امروز هیچ اقدام خاصی برای این نام‌گذاری صورت نگرفته است.

پنجم مردادماه امسال بود که آیت‌الله محمدی‌گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامه‌ای خطاب به نماینده سابق ولی‌فقیه در استان سمنان از موافقت معظم‌له با استعفای آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی خبر داد.

رهبر معظم انقلاب در این نامه از ۴۲ سال خدمت صادقانه نماینده سابق ولی‌فقیه در استان سمنان تقدیر کرده و مرقوم فرمودند: «از خدمات و تلاش‌های موفق جنابعالی در طول خدمت طولانی ۴۲ ساله صمیمانه تشکر می‌کنم. امیدوارم خداوند متعال پاداش نیک به جنابعالی عنایت فرماید. توصیه جنابعالی به نصب امام جمعه جدید را می‌پذیرم و ان‌شاءالله انجام خواهد شد. والسلام علیکم و رحمه‌الله».

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا