چهارمحال و بختیاری

چرا بازیگری در چهارمحال و بختیاری شغل نیست؟

فرشاد صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: هر استان در طول سال برای ساخت فیلم‌های تلوزیونی و سریالی بر اساس بودجه‌‌ای که دریافت می‌کند سهیه‌ای دارد که سهمیه چهارمحال وبختیاری در ساخت سریال یک الی دو فیلم است.

این کارگردان هم استانی ادامه داد: سال گذشته به صورت خصوصی چند تله فیلم ساخته شد اما پخش نشدند که شاید خاص جشنواره بودند و یا کیفیت پخش در صداوسیما را نداشتند پس در ساخت فیلم و تولید خیلی در مضیقه نیستیم.

وی ادامه داد: مهمترین آسیبی که می‌توان از آن یاد کرد تخصیص بودجه به استان و سپس استفاده متخصصان از این بودجه است نه اینکه حتما در استان فیلم‌برداری شود و یا از بازیگران استان استفاده شود بلکه باید متخصصان مورد استفاده قرار گیرند حال از این استان یا استان‌های همجوار.

صالحی بیان کرد: اکثر بازیگران استان بازیگران تئاتر هستند و از آنجایی که تئاتر درآمد چندانی ندارد اکثر این افراد در شغل‌های دیگر نیز مشغول هستند و گاهی برای ساخت فیلم دعوت می‌شوند پس بازیگری در استان به عنوان شغل محسوب نمی‌شود مگر اینکه مدام در حال کار باشند.

وی در پایان گفت: علی و پیام دهکردی دو بازیگر مطرح هم استانی هستند که در تهران به واسطه توانایی‌هایشان شناخته شدند و اکنون در استان‌های مختلف با لهجه‌های مختلف در فیلم‌های گوناگون کار می‌کنند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا