اخبار ورزشی

چرا تیم‌های مازندرانی لیگ برتر مثل خوزستانی‌ها در ۲ گروه پخش نشدند؟

چرا تیم‌های مازندرانی لیگ برتر مثل خوزستانی‌ها در ۲ گروه پخش نشدند؟

– اخبار ورزشی –

حمید یاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران درباره اینکه آیا تیمی قراردادهایش را در سازمان لیگ به ثبت رسانده است یا خیر، اظهار داشت: نه، هنوز برای قرارداد رسمی نیامدند. فکر می‌کنم دیگر از شنبه بیایند، خصوصاً لیگ فرنگی که قرار است زودتر از آزاد برگزار شود.

وی در مورد اینکه چرا در مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر برای لیگ فرنگی قرعه‌کشی انجام شد تا هر سه تیم خوزستانی در یک گروه نباشند، اما در لیگ آزاد این اتفاق رخ نداد و از جمع پنج تیم مازندرانی، چهار تیم یک گروه را تیم‌های هم‌استانی تشکیل دادند؟، خاطرنشان کرد: تیم جاودانی قرار نبود بیاید و دقیقه نود آمد، اما چون قهرمان لیگ دسته اول بود، قبول کردیم. درباره لیگ فرنگی، یک مقدار جدای از بحث هم‌استانی بودن تیم‌ها، مسئله اعتباری و آورده مالی مدنظر بود که آنهایی که آورده مالی بالایی دارند در یک گروه نیفتند تا مسابقات جذابیت بیشتری داشته باشد. در لیگ آزاد باتوجه به بحث اعتباری بانک شهر و هوتن، خواستیم اینها در یک گروه نباشند و بعد که قرعه‌کشی انجام شد یک گروه به طور کامل مازندرانی شد. به هرحال ما پنج تیم مازندرانی در لیگ آزاد داشتیم و اینکه تعداد تیم‌های مازندرانی یک گروه بیشتر باشد، اجتناب‌ناپذیر بود.

رئیس سازمان لیگ کشتی همچنین راجع به بحث حق‌الزحمه داوران که علیرضا دبیر در جلسه قرعه‌کشی مطرح کرد، گفت: ما یک عدد دیگر را به ورودیه لیگ اضافه کردیم که از این به بعد خود فدراسیون هزینه داوران را بدهد. پیش از این میزبان باید این هزینه‌های را پرداخت می‌کرد. حالا یک رقمی به ورودیه اضافه شده که البته حق‌الزحمه داوران خیلی ناچیز است و حتی در لیگ برتر، بخشی از هزینه ایاب و ذهاب آنها می‌شود.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا