کرمانشاه

چرا نام «کرمانشاه» در لیست شهرهای اعلامی طرح جهش ملی مسکن نیست؟

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کرمانشاه، ۲۸ مهرماه رسما ثبت‌نام در طرح جهش مسکن شروع شد و متقاضیان واحدهای طرح جهش تولید و تامین مسکن در سامانه سمن به ثبت‌نام پرداختند که همزمان با ثبت‌نام متقاضیان پالایش و بررسی‌ها انجام شده و در صورت واجد شرایط بودن از طریق پیامک به آن‌ها اعلام می‌شود.

در این طرح قرار است، سالانه یک میلیون واحد مسکونی تولید شده و با اجرای آن عملا در هرسال یک میلیون خانوار ایرانی صاحب خانه شوند.

در استان کرمانشاه هم همزمان با سراسر کشور ثبت‌نام در این طرح آغاز شده، اما با باز شدن سایت ثبت‌نام طرح جهش تولید مسکن تنها اسم شهرهای ازگله، اسلام آبادغرب، بانوره، پاوه، سنقرو کلیایی، قصرشیرین، کرندغرب، گهواره، گیلانغرب، کنگاور، نودشه و هرسین دیده می‌شود و اسمی از کرمانشاه با جمعیت یک میلیون نفری آن نیست!

خبرنگار برگزیده های ایران چرایی انجام نشدن ثبت‌نام در طرح جهش تولید مسکن در برخی از شهرهای استان کرمانشاه را از مسعود شریفی، مدیرکل راه و شهرسازی این استان پیگیر شد.

مسعود شریفی درخصوص بسته بودن نام برخی از شهرهای استان در سایت طرح جهش تولید مسکن، اظهار داشت: در مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن، بیش از ۴٠ هزار نفر ثبت‌نام کردند که پس از پالایش و پای کار بودن خود افراد، تعداد ۶ هزار نفر واجد شرایط قرار گرفتند.

وی افزود: در مرحله دوم ثبت‌نام نیز تعداد ٢٢ هزار نفر ثبت‌نام کردند که اکنون درحال پالایش آنان هستیم، لذا برای آنکه دوباره کاری و باعث سرگردانی مردم نشود، نام شهرهای که در طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کرده اند اکنون در سایت بسته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه پرونده‌های طرح اقدام ملی مسکن نیز به طرح جهش تولید مسکن انتقال می‌آید، تصریح کرد: پس از پالایش ثبت‌نام مرحله دوم، تعداد واجدین شرایط مشخص می‌شود.

شریفی با بیان اینکه بزودی مرحله سوم ثبت نام نیز انجام خواهد شد تأکید کرد: البته در فضای رسانه ای شنیده ایم که وزیر محترم راه و شهرسازی دستور داده اند که از افراد بالای ١٨ سال نیز ثبت نام صورت گیرد که ان شاء الله پس از ارسال بخشنامه مربوطه، اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

وی در پایان، شهرهای کرمانشاه و اسلام آبادغرب را به‌عنوان بیشترین میزان ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن اعلام کرد.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا