علمی و فناوری

چرخ‌خیاطی‌های قدیمی را وارد بورس کنید

چرخ‌خیاطی‌های قدیمی را وارد بورس کنید

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، خبر « عکس | عربستانی ها هم در به در دنبال چرخ خیاطی های قدیمی بودند/ جیوه قرمز اسم رمز بمب‌های روسی؟ » با واکنش های گسترده‌ای، از سوی کاربران برگزیده های ایران همراه شد؛ اکثر کاربران برگزیده های ایران بر این عقیده هستند که وجود جیوه قرمز در چرخ‌خیاطی‌های قدیمی، صحت دارد، به طوری که کاربری یکی از چرخ‌های خیاطی قدیمی خود که عمر آن ۷۰ سال تخمین زده‌می‌شود را به قیمت صد میلیون تومان برای فروش گذاشته‌است.

بیشتر بخوانید:

فیلم | راه‌رفتن عجیب شترها در تپه‌های شنی شیبدار

موتور جستجوی گوگل به پایان راه رسیده است؟

کاربری به نام مهدی در خصوص وجود جیوه قرمز در چرخ‌های خیاطی قدیمی، نوشت:« سلام شایعه نیست واقعیت داره. در لوازم های قدیمی ازجمله تلویزیون سیاه سفید قدیمی، چرخ خیاطی، شیرنشان یخچال های قدیمی و حتی چراغهایی برای روشنایی بود. چراغ توری داخل همشون جیوه هست. وسایل مال حدود ۶۰سال پیش شایدهم بیشتر اگرکسی داره حدود ۲ میلیارد به بالا قیمت دارند.» و کاربر دیگری نیز در تصدیق این گفته، نوشت:« تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها.»

در این بین اما تعدادی از کاربران برگزیده های ایران که با تعمیرکاران چرخ‌های خیاطی در ارتباط بودند، نظر متفاوتی داشتند؛ کاربری به نام علی در این خصوص نوشت:« والا من یه رفیق دارم تعمیرگاه چرخ خیاطی داره بیشتر از دویست چرخ را باز کرده وقت گذاشته چیزی به نام جیوه داخلش نبوده.» و کاربر دیگری نیز در تصدیق این حرف نوشت:« پدر من ۴۰ ساله تعمیرکار چرخ خیاطی های قدیمی هست و برای تعمیرشون دل و روده شون را میریزه بیرون. حتی یک بارهم چنین چیزی ندیده.»

در این بین تعدادی از کاربران برگزیده های ایران، در کنایه به قیمت عجیبی که این چرخ‌های خیاطی در بازار پیدا کرده‌است؛ گفته‌های جالبی مطرح کردند. کاربری به نام عباس در این خصوص نوشت:« سلام..اینم بیارید تو بورس خوب فروش می‌ره ها.» و کاربر دیگری نیز به نام فاطمه در این خصوص نوشت:« من ازاین چرخ خیاطی دارم خدا پدرتونو بیامرزه اگه بخرین با این قیمت خیلی محتاج شدم بخدااااا.»

۲۲۷۲۲۷

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا