Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
چری از غول برقی خود رونمایی کرد/ عکس - خبرگزاری برگزیده های ایران
علمی و فناوری

چری از غول برقی خود رونمایی کرد/ عکس

چری از غول برقی خود رونمایی کرد/ عکس

چری در راستای توسه خودروهای برقی از eQ۷ به‌عنوان جدیدترین شاسی بلند تمام برقی خود پرده برداشت. هرچند این خودرو به‌طور ویژه برای بازار چین توسعه پیدا کرده، اما در آینده احتمال عرضه آن به سایر بازارها نیز وجود دارد. چری قصد دارد شاسی بلند تمام برقی خود را از اواسط سال ۲۰۲۳ با قیمت ۲۱ هزار و ۵۰۰ تا ۲۸ هزار و ۷۰۰ دلار به بازار چین عرضه کند.

مشخصات چری eQ۷

چری eQ7

با توجه به این‌که چری eQ۷ یک خودرو تمام برقی محسوب می‌شود، از این رو فاقد سیستم خنک‌کننده سنتی پیشرانه بوده و در نمای جلوی آن نیز شاهد جلوپنجره‌ای بسته هستیم. این شاسی بلند کوچک دارای ۴۶۷۵ میلی‌متر طول، ۱۹۱۰ میلی‌متر عرض، ۱۶۶۰ میلی‌متر ارتفاع و ۲۸۳۰ میلی‌متر فاصله محوری است.

چری eQ7

برای این خودرو یک پیشرانه برقی با حداکثر قدرت ۱۵۰ کیلووات در نظر گرفته شده که حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت را ارائه می‌کند. همچنین نیروی این پیشرانه توسط باتری‌های لیتیوم آهن فسفات تامین خواهد شد.

چری eQ7

این شاسی بلند برقی چری همانند سایر شاسی بلندهای جدید این شرکت از نمایشگر پهن به هم متصل بهره می‌برد. از امکانات این خودرو نیز می‌توان به سانروف پانوراما، پنل شارژر دوگانه موبایل و رینگ‌های ۱۹ اینچی اشاره کرد.

۲۲۷۲۲۷

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا