اجتماعی

«چند قطعه آجر» محتوی بسته کادوی گرانقیمت!/ سارق گوشی تلفن همراه ۷۰ راننده مسافرکش دستگیرشد

سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی برگزیده های ایران از دستگیری سارق موبایل رانندگان خودروهای مسافرکش خبر داد.

سردار لطفی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهارداشت: چندی قبل راننده خودروی اینترنتی به پایگاه دهم پلیس آگاهی تهران مراجعه کرد و از سرقت گوشی تلفن همراهش توسط مسافری جوان که مدعی بود قصد دارد کادوی گران قیمتی را به شخصی در بازار تحویل دهد، اعلام شکایت کرد.

وی تصریح کرد: مسافر جوان پس از رسیدن به مقصد به بهانه ای، تلفن همراه راننده را گرفته و با گذاشتن کادو در داخل خودرو، از خودرو خارج و وارد مجتمع تجاری می شود.

رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه راننده خودرو پس از گذشت مدتی متوجه سرقت تلفن همراهش می شود، افزود: در بررسی کادوی همراه مسافر مشخص می شود که در داخل این کادو، چندقطعه آجر بوده و متهم با سرقت تلفن همراه راننده از محل گریخته است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت به ارجاع چندین پرونده مشابه به این پلیس اشاره کرد و افزود: با تجمیع پرونده های ارجاعی و انجام تحقیقات تکمیلی پلیس، هویت و مخفیگاه متهم شناسایی و کارآگاهان موفق شدند وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سردار لطفی با تاکید بر اینکه رانندگان خودرو به هشدارهای انتظامی توجه کرده و به هیچ وجه به افراد غریبه به صرف مسافر بودن اعتماد نکنند، گفت: متهم به ۷۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد و با تکمیل تحقیقات اولیه در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا