اصفهان

چهارشنبه‌های امام رضایی کاشان عطر و بوی شهادت گرفت/ شهید تازه شناسایی شده میزبان خادمیاران رضوی شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کاشان، خادمیاران کانون تخصصی ایثار و شهادت با همکاری کانون قمر بنی هاشم(ع) کاشان شامگاه چهارشنبه در قالب پویش چهارشنبه‌های امام رضایی به دیدار خانواده شهید محمد بدیعی شهید جاویدالاثری رفتند که در ۲۷ فروردین سال ۶۷ با تک دشمن در فاو به فیض شهادت رسیده بود و پدرش پس از سال‌ها فراق جان به جان آفرین تسلیم کرد و مادر همچنان در فراق بازگشت فرزندش چشم به راه بود.

خادمیاران رضوی با پرچم سبز رضوی و حضور در منزل شهید بدیعی از مادری تجلیل و دلجویی کردند که ۳۳ سال در فراق جگرگوشه‌اش انتظار کشید و اشک ریخت.

خادمیارن رضوی کانون‌ تخصصی ایثار و شهادت و کانون قمر بنی هاشم(ع) کاشان با حضور در منزل شهید محمد بدیعی ضمن ارج نهادن به فرهنگ جهاد، مقاومت و شهادت مقام شامخی تمامی شهیدان انقلاب اسلامی را گرامی داشتند و به صورت نمادین حماسه صبر، مقاومت، ایثار وفداکاری تمامی خانواده‌های شهدا را ارج نهادند.

شهید محمد بدیعی به عنوان شهید گمنام در سال ۱۳۹۵ در شهر زهکلوت شهرستان جازموریان استان کرمان دفن شده بود که پس از گذشت پنج سال هویت این شهید والامقام با آزمایش DNA شناسایی شد.

به گزارش برگزیده های ایران، شهرستان کاشان یک هزار و ۷۴۲ شهید برای دفاع از اسلام تقدیم انقلاب کرده و دارای ۷۸ شهید مفقودالاثر، ۱۹۶ آزاده، سه هزار و ۹۳۴ جانباز و ۷۴ شهید مدافع حرم است.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا