چهارمحال و بختیاری

چهارمحال و بختیاری با دو نمایش در چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

چهارمحال و بختیاری با دو نمایش در چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری ،مدیر مرکز هنرهای نمایشی استان گفت: تئاتر استان چهارمحال و بختیاری هر ساله در بخش های مختلف جشنواره بین المللی فجر حضور داشته و امسال نیز با دو نمایش در این جشنواره معتبر تئاتری حضور دارد.

امید بسیم افزود: نمایش «خاکستری» نوشته و کارگردانی پریا امینی در بخش مسابقه بین الملل جشنواره حضور دارد که این نمایش منتخب جشنواره تئاتر استانی است که از جشنواره منطقه ای امسال به جشنواره فجر راه پیدا کرده است.

بسیم اظهار داشت: نمایش «خاکستری» طبق جدول زمان بندی چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر روز سه شنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ هجری شمسی ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ در دو نوبت به روی صحنه تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر تهران رفت.

به گفته وی نمایش «کُش تَن» نوشته جواد خاکسار حقانی و کارگردانی مصطفی محمدی دوست نیز دیگر نمایش شرکت کننده در جشنواره چهل و یکم است که در بخش میهمان این جشنواره حضور دارد.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی افزود: نمایش «کُش تَن» نیز شنبه ۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ هجری شمسی ساعت ۱۷:۰۰ و ۱۹:۰۰ در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر تهران به روی صحنه خواهد رفت.

کفتنی است ،چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با دبیری کورش زارعی از یکم تا ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ هجری شمسی در تهران در حال برگزاری است.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا