چهارمحال و بختیاری

چهارمحال و بختیاری نیازمند انتصاب استاندار بومی و فسادستیز است

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری شب گذشته بیانیه‌ای صادر کرد که متن کامل آن بدین شرح است؛

هفدهم ربیع‌الاول سالروز ولادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) و حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) و هفته وحدت عید بزرگ مسلمانان جهان را به پیشگاه قطب عالم امکان حضرت مهدی صاحب‌الزمان (عج) و امام مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (دامت برکاه) و محضر ملت مومن و انقلابی و ولایی استان چهارمحال و بختیاری تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

اگر تجلی الفت و وحدت ملی، در روزهای انقلاب در سال‌های دفاع مقدس و در صحنه‌های پس از پیروزی تا به امروز، نشان «خط وفاق و همبستگی در گرو امر ولایت» بود که دل‌ها را به هم پیوند می‌داد و گام ها را در یک مسیر قرار می‌داد، رجاء واثق داریم که این رمز و راز شکوه و اقتدار و پیروزی را به عنوان «اکسیر اعظم» باید حفظ کرد و در تقویت آن کوشید.

اینک که پس از تلاش‌ها و مجاهدت‌ها و مضاعدت‌های ملت قهرمان ایران آیت الله سید ابراهیم رئیسی فرزند مکتبی و انقلابی و از ذریه حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله علیها عهده‌دار مسئولیت خطیر جمهور شده است، بارقه‌های امید در چشم و دل ملت بزرگ ایران و استان شهید پرور چهارمحال و بختیاری جوانه زده است و همگان انتظار می‌کشند تا با انتخاب استاندار انقلابی، ولایی و فسادستیز و بومی، مسیر پیشرفت و شکوفایی استان بیش از پیش هموار شود و غبار فقر و فلاکت و بیکاری و مشکلات آبی از چهره استان مظلوم چهارمحال و بختیاری رخت بندد.

سخن اول

همچون همیشه وحدت و همدلی و همراهی تمامی جریانها و گروه‌های انقلابی استان که دل در گرو این انقلاب دارند مورد تاکید و تایید ما است.

سخن دوم

جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهور  و هیئت دولت و جناب آقای دکتر وحیدی وزیر محترم کشور، ما اعضاء شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن ارج نهادن به تمامی گزینه‌های مطرح اعلام میداریم خواسته مردم مظلوم و ستم‌کشیده استان انتخاب و انتصاب استاندار بومی با شاخصه‌های عدالت طلبی، فساد ستیزی، انقلابی و ولایی، با برنامه و کارآمدی است.

از این رو حمایت بی‌شائبه خود را از گزینه‌های بومی اعلام نموده و تقاضامندیم با انتخاب احدی از بین گزینه‌های بومی استان ما را در مسیر پیشرفت و شکوفایی و توسعه استان یاری فرمایید.

سخن سوم

براین باوریم قدرتی که از خاستگاه مردمی و برای خدمت به ملت و مرضی رضای حضرت حق باشد اهداف انقلاب را دربر می‌گیرد. لذا تخریب نیروهای انقلابی با هر عنوان و قالب در فضای مجازی مورد تایید نبوده و به صراحت اعلام می‌کنیم، تخریب نیروهای استان خللی در اراده آهنین نیروهای انقلابی استان وارد نمی‌کند و تخریب‌گران نه با انقلاب نسبتی دارند و نه با دولت سیزدهم.

ضمنا از مراجع ذیصلاح تقاضای پیگیری و برخورد با این عناصر را داریم.

و سخن آخر 

از نمایندگان انقلابی استان در مجلس شورای اسلامی نیز انتظار می‌رود متحد، یکدل و همراه با مردم ولایی استان ضمن تلاش برای حل مسائل و مشکلات، مطالبات بحق مردم استان را در سطوح عالی دولت و مجلس مطرح و تا حصول نتیجه پیگیری نمایند.

از خداوند متعال سلامتی و طول عمر با عزت مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای و توفیق دولت خدمتگزار را در خدمت متعهدانه و صادقانه به میهن اسلامی خواهان و خواستاریم.

انتهای پیام/۶۸۰۳۳/م

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا