چهارمحال و بختیاری

چهار کانال انتخاباتی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شد

چهار کانال انتخاباتی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده استان چهارمحال وبختیاری ، محسن حسین‌میرزایی در سومین جلسه هیأت استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تأکید بر رعایت مُر قانون از سوی نامزدهای انتخابات در بحث تبلیغات تأکید کرد: راه‌اندازی کانال‌های محلی یکی از ابتکارهای صداوسیما برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی است و گام مهمی در افزایش‌ مشارکت و رقابت انتخابات به شمار می‌رود.

وی با اشاره به احساس مسئولیت همگانی برای افزایش مشارکت افزود: در کانال‌های محلی در زمان قانونی تبلیغات روزانه دو ساعت این آنتن در اختیار نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد و تا قبل از آغاز تبلیغات نیز این کانال‌ها به پخش برنامه‌های فرهنگی و معرفی ظرفیت‌های بومی حوزه‌های انتخابیه اقدام می‌کنند.

حسین‌میرزایی تصریح کرد: در قالب کانال‌های پیش‌بینی شده در صدا و سیما، نامزدها در یک فضای عادلانه می‌توانند با مردم حوزه انتخابیه خود به‌صورت مستقیم گفت‌وگو کنند و برنامه‌های خود را با آنان در میان بگذارند.

وی یادآور شد: برابر قانون تمام امکانات دولتی و عمومی موجود در چهارمحال و بختیاری که ظرفیت استفاده را برای تبلیغات دارند باید شناسایی و با برنامه‌ریزی به‌صورت عادلانه در اختیار نامزدها قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: برابر ماده ۸۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی به‌منظور ساماندهی و مدیریت تبلیغات انتخاباتی و ایجاد فضای مناسب برای تحقق انتخابات رقابتی و نیز بهره‌مندی یکسان نامزدها از امکانات دولتی و عمومی، هیأت استانی بررسی تبلیغات در استان شکل گرفته است.

وی گفت: در راستای اجرایی شدن ماده ٨١ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی فرمانداران براساس ماده ۷۴ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی باید امکانات دستگاه‌های شهرستانی را شناسایی کنند.

حسین‌میرزایی تأکید کرد: فرمانداران باید امکانات و ظرفیت‌های تبلیغاتی موضوع این قانون را در شهرستان‌ها با هماهنگی هیأت استانی و رعایت عدالت برای تبلیغات مهیا کنند.

وی افزود: انتظار می‌رود مردم چهارمحال و بختیاری در انتخابات اسفندماه سال‌جاری با حضور گسترده پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای به یاد ماندنی خلق کنند.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا