آذربایجان غربی

چه بر سر باشگاه شهرداری ارومیه آمده است؟

چه بر سر باشگاه شهرداری ارومیه آمده است؟

به گزارش برگزیده آذربایجان‌غربی، باشگاه شهرداری ارومیه که سابقه نایب قهرمانی و سومی در چندین دوره لیگ برتر والیبال را دارد بعد از سقوط در فصل گذشته و بازگشت به لیگ برتر با استفاده از بندهای کمکی سازمان لیگ در حالی امسال برای فصل جدید لیگ برتر والیبال آماده می‌شود که یکی از غیرفعال‌ترین تیم‌های لیگ برتر در حوزه رسانه‌ایست.

این باشگاه که سال گذشته در کمترین ارتباط با رسانه‌ها، به لطف فعالیت در فضای مجازی اخبار خود را منتشر می‌کرد، امسال این فعالیت را هم ندارد و خبرهای این باشگاه را تنها می‌توان از صفحات هواداری یا تخصصی والیبال یافت.

تیم شهرداری ارومیه هرچند با هدایت سرمربی فصل گذشته “جهانگیر سیدعباسی” وارد لیگ برتر می‌شود و چند بازیکن سابقا ملی پوش چون آرمان صالحی، پوریا فیاضی و آرمین تشکری را جذب کرده در دو بازی تدارکاتی ۳ بر ۲ و ۳ بر یک به سایپا باخت تا ترس را به دل هواداران خود بیاندازد.

با این حال علی‌رغم پیگیری رسانه‌ها، فعلا مسئولین باشگاه شهرداری ارومیه رغبتی برای ارتباط یا گفت و گو با رسانه‌ها حداقل درخصوص برنامه‌ها و اهداف این باشگاه در فصل جاری ندارند و به نظر می‌رسد تلاشی نیز برای فعال کردن صفحات مجازی این باشگاه ندارند تا هواداران شهر عشاق والیبال نیز در بی خبری قراربگیرند.

انتظار است مسئولین باشگاه هدف مثبتی از این شرایط داشته باشند وگرنه امسال نیز مانند فصل گذشته گزینه سقوط خواهندبود.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا