اخبار ورزشی

چه کسانی قربانی تاکتیک رانگنیک در منچستریونایتد می‌شوند؟

به گزارش برگزیده های ایران، پنج شنبه شب در دیدار لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد مقابل برنلی به برتری ۳ بر یک رسید و یک نمایش دیدنی در اولدترافورد به نمایش گذاشت.

عصر رانگنیک در منچستریونایتد با پیروزی مقابل کریستال پالاس آغاز شد ولی این مربی نتوانست در دیدارهای بعدی نمایش‌های خیلی قدرتمندانه از خود نشان دهد. البته تقابل با تیم‌های قعرجدولی زمانی مناسب برای سرمربی آلمانی بود تا بتواند اندیشه‌های خود را به خوبی جا بیاندازد و بتواند نمایشی متفاوت از شیاطین سرخ به اجرا گذارد.

نمایش یونایتد در دیدار مقابل برنلی، نه تنها بهترین نمایش تیم در دوران رانگنیک بود بلکه شاید بهترین نمایش آنها در فصل جاری بود.

سرمربی آلمانی در این خصوص گفت: این بهترین نمایش ما تاکنون بود و همه تیم عملکرد بهتری از خود نشان دادند. من بسیار زیاد از نمایش سانچو لذت بردم، او خیلی خوب کار کرد.

منچستریونایتد در دیدار مقابل برنلی، ۱۸ شوت به دروازه زد که ۶ توپ در چارچوب بود. این بهترین آمار آنها در فصل کنونی بود و یونایتد تاکنون آمار میانگین ۱۳.۷ شوت و ۴.۹ شوت در چارچوب در هر بازی را به ثبت رساند.

نکته مهم در نمایش فوق العاده شاگردان رانگنیک این بود که تیم با سیستم و چینش متفاوتی پا به میدان گذاشت. حالا این سوال پیش می‌آید که آیا با درخشش بازیکنانی مثل گرینوود و سانچو، آیا برونو فرناندز و رشفورد نیمکت نشین می‌شوند و آیا آنان قربانی تاکتیک جدید شیاطین سرخ خواهند شد؟

برونو یکی از بهترین ستاره‌های لیگ برتر انگلیس است و در ۲ سال اخیر توانسته به مهمترین ستاره شیاطین سرخ نام گیرد. او در فصل گذشته تا هفته هجدهم فصل ۱۱ گل زد و ۷ پاس گل داد و در این فصل تنها آمار ۵ گل و ۳ پاس گل را به ثبت رسانده و نشان می‌دهد او نیز زیرنظر سولسشر نتوانست آمار خوبی به جا گذارد.

در بازی با نیوکاسل او بیشتر از همه توپ از دست داد و در کنار رشفورد در بین بازیکنانی قرار گرفت که عملکرد خوبی نداشته است. مهمتر از همه او در سیستم ۲-۲-۲-۴ رانگنیک کاملا سردرگم است و نمی‌تواند بهترین نمایش خود را در پست وینگر از خود نشان دهد.

او بازیکنی برای تاکتیک عرض بالا نیست و نمی‌تواند جای خوبی در سیستم‌های ۲-۲-۲-۴ و ۴-۲-۴ برای خود پیدا کند. فرناندز جزو بازیکنان تاثیر و بازی ساز یونایتد محسوب می‌شود ولی اگر تاکتیک رانگنیک با استفاده از وینگرها پیش برود، جایی در ترکیب نخواهد داشت که این موضوع باعث نگرانی هواداران شیاطین سرخ شده است.

اوضاع برای رشفورد البته به این شکل نیست ولی او باید بتواند برای رسیدن به ترکیب اصلی با بازیکنانی مثل سانچو و گرینوود و در پست تهاجمی با کاوانی رقابت کند. او در ۱۰ بازی ۲ گل زده و آمار ضعیفی در پاس دادن به ثبت رسانده است. او باید پیشرفت کند و به نظر می‌رسد اوضاعش بهتر از برونو در ترکیب جدید رانگنیک خواهد بود.

امشب منچستریونایتد در اولدترافورد میزبان ولورهمپتون خواهد بود و باید دید رانگنیک از چه ایده‌ای برای تقابل با برونو لاژه استفاده خواهد کرد؟

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا