فرهنگ و هنر

چگونه سِحر و جادو را باطل کنیم؟/ این کتاب آموزش می‌دهد

به گزارش خبرنگار حوزه کتاب و ادبیات برگزیده های ایران، سِحر، جادو، بسته شدن بخت، جادوی سیاه و …، عباراتی است که در زندگی روزمره ما دهان به دهان می‌چرخد. برخی به آن اعتقاد دارند و برخی خیر.

در جهان مادی، قانون علت و معلول حاکم است و هر حادثه‌ای علتی دارد. برخی از این علت‌ها، عادی و روشن هستند و برخی دور از انتظار مردم است و علتی غیرعادی دارد. ازجمله این امور غیرعادی، افعالی هستند که ساحران و کاهنان انجام می‌دهند. برخی از مردم، کارهای آن‌ها را امری موهوم و خرافاتی می‌پندارند و برخی دیگر، نگاهی افراطی به قدرت‌ آن‌ها دارند.

جادو همواره لغزشگاهی بوده که انسان جز نتایجی تلخ، چیزی از آن به‌دست نیاورده است. سعید صدری تلاش کرده در کتاب «سِحر و کلید رهایی از آن» سِحر را معرفی کند، تاریخچه، خاستگاه و اقسام آن را برای مخاطبان بیان کند. جایگاه سِحر را در فرق، ادیان، مذاهب و عرفان‌های نوظهور و چگونگی استفاده از آن برای جلب توجه مردم بیان کند و سپس نگاه اسلام در مواجهه با سِحر و حتی راه‌های شناخت علائم سِحر، درمان و پیشگیری از ابتلا به سِحر و جادو را توضیح بدهد.

با توجه به اینکه برخی از مدعیان دروغین مهدویت برای جذب افراد به سوی خود از سِحر و جادو استفاده می‌کنند، انتشارات کتاب جمکران بر آن شد تا توسط یکی از پژوهشگران این عرصه به بررسی چیستی و چرایی این امر پرداخته و راه‌های پیشگیری و مقابله آن را آموزش دهد.

کتاب «سِحر و کلید رهایی از آن» این کتاب به زودی راهی بازار نشر خواهد شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا