Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
چگونه لکه قهوه وچای روی لیوان از بین ببریم؟ - خبرگزاری برگزیده های ایران
سبک زندگی

چگونه لکه قهوه وچای روی لیوان از بین ببریم؟

خوردن چای و قهوه به حدی لذت بخش است که بسیاری لیوان‌های زیبا و خاص را برای خوردن نوشیدنی گرم هر روزه خود انتخاب می‌کنند تا این لذت را دو چندان کنند. اما لیوان و استکان شما همیشه تمیز نمی‌ماند و به جا ماندن لک چای و قهوه روی لیوان می‌تواند ازلذت این نوشیدنی‌های گرم کم کند. با به کار گرفتن روش‌های آسان می‌توانید همیشه لیوانی براق و تمیز داشته باشید.

آب گرم و اسفنج

لیوان و فنجام را داخل سینک ظرف شویی قرار دهید و سینک ظرف‌شویی را با آب بسیار گرم تا بیشتر از نصف پر کنید. داخل سینک مایع ظرفشویی بریزید و اسفنج را به مایع ظرفشویی آغشته کنید. تمامی لکه های دسته، زیر و داخل فنجان را به خوبی تمیز کنید، همچنین لبه لیوان‌ها را به خوبی از لکه تمیز کنید. برای شستن استکان و لیوان‌هایی که لکه قهوه‌ای دارند زمان و فشار بیشتری بگذارید و با آب داغ آبکشی کنید.

جوش شیرین

مقداری جوش شیرین را داخل فنجان با کمی آب مخلوط کنید و با دست داخل فنجان را با محلول آب و جوش شیرینی که درست کردید بمالید. سپس فنجان ها را تمیز با آب شستشو بدهید. به همین راحتی فنجان ها را بدون این که از مواد شیمیایی استفاده کنید می شود تمیز کرد.

چگونه لکه قهوه وچای روی لیوان از بین ببریم؟

سرکه

اگر لکه‌های روی لیوان راحت تمیز نشدند مقداری سرکه را با جوش شیرین مخلوط کنید تا خمیری به دست آید سپس این خمیر را روی سطح شیشه قرار داده و اجازه دهید چند دقیقه‌ای بماند. پس از گذشت این مدت لیوانتان را با آب گرم بشویید تا لکه‌ها از بین بروند.

روزنامه

برای از بین بردن لکه های روی لیوان های خود از روزنامه خیس استفاده کنید زیرا جوهر روی صفحات روزنامه باعث می‌شود مواد سخت موجود در آب از سطح شیشه جدا شوند.

پودر لباسشویی

اگر لیوان‌های شما رنگ گرفته، برای از بین بردن زردی و جرم روی لیوان‌ها ، یک ظرف را از آب ولرم پر کنید و در آن پودر ماشین لباسشویی بریزید و لیوان ها را درون آن به مدت ۱۲ ساعت بگذارید. سپس لیوان ها را با مایع ظرفشویی و آب گرم بشویید و آب بکشید.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا