اخبار ورزشی

کاراته قهرمانی جهان| حذف شیدزی و افسانه از رقابت‌های کاتای انفرادی

کاراته قهرمانی جهان| حذف شیدزی و افسانه از رقابت‌های کاتای انفرادی

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، روز نخست بیست و پنجمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا از ظهر امروز (سه‌شنبه – ۲ آبان ماه) در بوداپست مجارستان با برگزاری رقابت‌های کاتای انفرادی آقایان و بانوان،  اوزان ۸۴- و ۸۴+ کیلوگرم کومیته آقایان و ۶۸- و +۶۸ کیلوگرم کومیته بانوان آغاز شد. 

در رقابت‌های کاتای انفرادی بانوان، مهسا افسانه در مرحله نخست با کاتاروهایی از اوکراین، نروژ، مولداوی، فیلیپین، ترکیه و آلمان به رقابت پرداخت و با کسب امتیاز ۳۹.۱ پس از ترکیه، آلمان و فیلیپین به عنوان نفر چهارم به مرحله دوم صعود کرد. 

افسانه در دور دوم با نمایندگان مالزی، آلمان، اسپانیا، سنگاپور، ژاپن، ترکیه و فیلیپین رقابت کرد و این بار با امتیاز ۴۰.۴ پس از ژاپن، اسپانیا و ترکیه موفق به صعود به دور سوم شد. در این مرحله نماینده کاتای بانوان کشورمان به رقابت با نمایندگان بلژیک، ترکیه، اسپانیا، مراکش، جمهوری چک، مصر و ژاپن پرداخت و با امتیاز ۴۱ در جایگاه چهارم قرار گرفت و از رسیدن به رقابت برای کسب مدال بازماند. 

محمدصدرا شیدزی در کاتای انفرادی آقایان در مرحله اول با کاتاروهایی از کاستاریکا، آفریقای جنوبی، برزیل، بلغارستان، ایرلند، عربستان، اردن و مصر رقابت کرد و با کسب امتیاز ۳۹.۴ پس از نماینده مصر به عنوان نفر دوم به دور دوم رسید. 

کاتاروی کشورمان در مرحله دوم در رقابت با نمایندگان مصر، ترکیه، رومانی، عراق، کاستاریکا، بلغارستان و سوئد با کسب امتیاز ۳۸.۵ در جایگاه ششم قرار گرفت و از دور رقابت‌ها کنار رفت. 

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا