آذربایجان شرقی

کارها پیش نمی رود چون مسئولان ضعیف دنبال آدم های کوچک می روند/ توانایی تغییر دولت های وابسته توسط محور مقاومت

کارها پیش نمی رود چون مسئولان ضعیف دنبال آدم های کوچک می روند/ توانایی تغییر دولت های وابسته توسط محور مقاومت

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، سردار ابراهیم جباری در مراسم گرامی‌داشت شهادت سردار سلیمانی در مصلی امام خمینی(ره) اظهار داشت: سردار سلیمانی انسان بزرگی بود برای همین با انسان های بزرگواری چون عماد مغنیه ها و ابومهدی مهندس ها و بزرگان سوریه و لبنان و عراق و علمای بزرگ جهان اسلام ارتباط داشت.

وی سردار سلیمانی را شخصیتی جامع الاطراف خواند و اظهار داشت: قدرت معماری، زمان شناسی، آینده نگری، هوش سازمانی، فهم نیروی انسانی، قدرت شکل دادن به فرایندها، کارهای پیچیده، برخورداری از ذهن نتیجه محور و توان کارکردن با انسان های بزرگ بود که مقام معظم رهبری سردار سلیمانی را به تنهایی یک مکتب خواندند.

فرمانده سابق سپاه ولی امر با بیان اینکه امروز نیروی قدس و مکتب حاج فاسم به بخشی از فرهنگ روزمره مقاومت در سراسر جهان بدل شده است گفت: امروز حتی آنها که میانه خوبی با نظام و سپاه ندارند هم به حاج فاسم و نیروی قدس افتخار می کنند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی تاثیرگذارترین چهره در احیای جبهه مقاومت و مبارزه با استکبار در سال های اخیر بود تصریح کرد: او در سیاست دفاعی و امنیتی ساختارهایی بنا کرد و تکامل بخشید که دوران ساز بوده و الهام بخش سراسر خاورمیانه و جهان اسلام شد.

سردار جباری خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی طی دو دهه تشکیلات سیاسی- نظامی عظیمی ایجاد کرد که در مقابله با دشمن و سرجای خود نشاندن آن حتی از دولت های منطقه نیز کارآمدتر عمل کرد.

وی با بیان اینکه سردار دلها معنای عملیات نظامی را در خاورمیانه تغییر داد و به مفاهیمی مانند تمام کنندگی، ثبات و بازدارندگی معنای نوین بخشید گفت: امروز محور مقاومت از نظر سیاسی و امنیت محور دولت ساز است و تحولات برخی کشورهای منطقه نشان داد که می توانند بسیاری از دولتهای وابسته را تغییر دهد.

فرمانده سابق سپاه ولی امر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه مردم تبریزو آذربایجان در انقلاب گفت: در نگاه مبارک حضرت آقا، جایگاه آذربایجان و تبریز همواره به عنوان یکی از ستون های خیمه نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: مردم تبریز در انقلاب، دفاع مقدس و چهار دهه گذشته، در دفاع از اسلام و انقلاب به بهترین شکل انجام وظیفه کرده اند.

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا