چهارمحال و بختیاری

کارکنان آرامستان‌های شهرکرد تبدیل وضعیت شوند

فرشاد چراغپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: با توجه به حجم بالای کاری در آرامستان‌ها حمایت شورای ششم و شهردار و تبدیل وضعیت کارکنان آرامستان‌ها در دوران شیوع ویروس کرونا می‌تواند باعث دلگرمی در میان پرسنل و کاهش دغدغه‌های شغلی آنان شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه در تلاشیم تا در شرایط سخت و بحرانی آرامش کارکنان زحمت‌کش این مجموعه و سایر نیروهای شهرداری را فراهم نماییم، افزود: جانفشانی و از خودگذشتگی کارکنان آرامستان‌ها در میدان مبارزه با کرونا و همراهی نظام سلامت ستودنی است.

وی در ادامه با توجه به اینکه فرهنگ عمومی دو بخش دارد، ادامه داد: یک بخش آن ظاهری و بارز است همچون شکل لباس و شکل معماری که تأثیر خاصی بر روی ذهنیات، خلقیات، منش و تربیت افراد دارد و بخش دیگرش مربوط به امور نامحسوس مثل اخلاقیات فردی و اجتماعی مردم، وقت‌شناسی، وجدان کاری، مهمان دوستی و احترام به بزرگترها است.

چراغپور اظهار داشت: نیروی انسانی سرمایه اصلی شهرداری شهرکرد است و شاهد آن هستیم که در دو سال اخیر کرونا فشار بر مجموعه مدیریت شهری، کارکنان و نیروهای خدماتی مضاعف شده است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین عوامل موفقیت در سیستم اداری و شغلی تقویت روحیه و انگیزش کاری پرسنل و همچنین ایجاد زمینه‌های مؤثر برای کارایی بیشتر کارکنان و در نهایت بهره‌وری است.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا