آذربایجان شرقی

کارگران ایران‌خودروی تبریز فردا به سرکار خود باز می‌گردند/ ضرورت اجرای طرح طبقه بندی مشاغل

حسین فتحی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز، با اشاره به انتشار خبر تعطیلی کارخانه ایران خودروی تبریز، اظهار کرد: هیچ سازمانی بی‌نیاز از یک نظام منطقی مزد نیست و برای اینکه شرایط شغل احراز، نظم و هماهنگی برای مشاغل ایجاد و مسیر ترفیع و انتصابات برای کارگران انجام شود، طرح طبقه بندی مشاغل در تمام واحدهای بالای ۵۰ نفر باید انجام شود.

وی افزود: در شرکت ایران خوردو هم طرح طبقه بندی مشاغل انجام گرفته و بعد از اجرای این طرح کارگران می‌توانند با هماهنگی تشکل درون کارگاهی و موافقت کارفرما از مزایای این طرح استفاده کنند.

فتحی یادآور شد: امروز جلسه‌ای با مدیریت ایران خودروی تبریز و تعدادی از کارگران در فرمانداری اسکو برگزار و مقرر شد از فردا تمام کارگران سرکار خود بازگردند و برای تداوم تولید و همراهی با مدیریت تلاش کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی از تمام مدیران و کارفرمایان درخواست کرد: ارتباط خوب و نزدیکی با پرسنل تحت امر خود که افسران جبهه اقتصادی کشور و بزرگترین سرمایه جامعه هستند، داشته باشند.

این مسوول ادامه داد: صیانت از منابع انسانی تاکید همه ما و لازم است یک عارضه‌یابی درون کارگاهی توسط مسوولان خود شرکت انجام و یک فضای صمیمی و مشفقانه در کارخانه ایجاد شود تا بدینوسیله بهره‌وری، کارآیی و کیفیت و کمیت تولید افزایش یابد.

وی ابراز داشت: تداوم تولید یکی از مهمترین تاکیدات مسوولان ارشد نظام بوده و معتقدیم طرح مطالبات باید از مسیر و مجاری قانونی و بدون توقف تولید صورت گیرد.

انتهای پیام/۶۰۰۲۶

 

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا