Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
کاشفی خوانساری با «قصه‌های عهد قجر» آمد - خبرگزاری برگزیده های ایران
فرهنگ و هنر

کاشفی خوانساری با «قصه‌های عهد قجر» آمد

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات برگزیده های ایران، کتاب «قصه‌های عهد قجر»، با موضوع آشنایی با تاریخ ادبیات داستانی ایران برای نوجوانان به قلم سیدعلی کاشفی خوانساری منتشر شد.

 در این کتاب روند شکل‌گیری ادبیات داستانی جدید در ایران در طول حکومت قاجاریان به زبانی ساده بررسی شده است.  نقیب‌الممالک، حکیم‌الممالک، مفتاح‌الملک، اعتمادالسلطنه، طالبوف، زین‌العابدین مراغه‌ای، آصف‌الوزاره، میرزا یحیی اسکندری، جمالزاده، ملک‌الشعرا بهار و مشفق کاظمی از جمله نویسندگانی هستند که آثارشان در این کتاب بررسی و معرفی شده است.

کاشفی خوانساری پیشتر در کتاب‌های قصه روزنامجات عهد بوق و قصه سینماجات عهد بوق به معرفی مطبوعات و سینمای قاجاری به نوجوانان پرداخته بود.  

کتاب «قصه‌های عهد قجر» در ۲۹۸ صفحه و با قیمت ۶۵ هزار تومان از میان مجموعه کتاب‌های مانا؛ ویژه ادبیات ماندگار از سوی انتشارات کتاب چ چاپ شده است.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا