اخبار ورزشی

کاشف ارلینگ هالند، مدیرورزشی جدید بایرن مونیخ شد

کاشف ارلینگ هالند، مدیرورزشی جدید بایرن مونیخ شد

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، دو ماه پس از اخراج حسن صالیحمیدزیچ از سمت مدیرورزشی بایرن مونیخ، باشگاه آلمانی کریستوف فروند را به عنوان مدیر ورزشی جدید خود معرفی کرد.

مرد ۴۶ ساله اتریشی که پیش از این و از سال ۲۰۱۵ در همین سمت به باشگاه سالزبورگ اتریش خدمت می‌کرد، در حالی پیشنهاد کار باواریایی‌ها را پذیرفت که از چلسی نیز برای ایفای نقش مدیر ورزشی پیشنهاد داشت.

او از ابتدای ماه سپتامبر سال جاری که پنجره نقل و انتقالات فوتبال اروپا بسته خواهد شد، کار خود را در بایرن مونیخ آغاز خواهد کرد. فروند با جذب بازیکنان تأثیرگذاری مانند ارلینگ هالند (ستاره حال حاضر منچسترسیتی) یکی از عوامل موفقیت سالزبورگ در رقابت‌‌های داخلی و حضور مداوم این تیم در سطح اول رقابت‌‌های اروپایی یعنی لیگ قهرمانان اروپا بود. او ستاره نروژی را سال ۲۰۱۸ از مولد نروژ به سالزبورگ بود و عملکرد و گل‌های هالند در این تیم بود که توجه بزرگان اروپا از جمله بوروسیا دورتموند که مقصد بعدی‌اش شد را جلب کرد.

بایرن مونیخ مدافع کره‌ای ناپولی را خرید

 

باشگاه بایرن مونیخ در انتهای فصل گذشته به دلیل نارضایتی از عملکرد صالیحمیدزیچ و اولیورکان که در نتایج تیم نمود داشت، آنها را به ترتیب از پست مدیرورزشی و رئیس برکنار کرد.

/

 
سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا