اخبار ورزشی

کاظمیان: ذوب‌آهنِ اخلاقمدار، اهل اعتراض و شلوغ‌کاری نیست/ جای اعتراض به داور باید دنبال VAR باشیم

کاظمیان: ذوب‌آهنِ اخلاقمدار، اهل اعتراض و شلوغ‌کاری نیست/ جای اعتراض به داور باید دنبال VAR باشیم

– اخبار ورزشی –

محمدامین کاظمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، درباره تساوی ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر، اظهار داشت: تیم ما جوان و خوب است. به این دلیل که ما دیر شروع کردیم کمی زمان می‌برد هماهنگی بیشتری کسب کنیم، وقتی به آن زمان برسیم قطعاً حرف‌های بیشتری برای گفتن داریم. ما توانستیم بازی خوبی مقابل پرسپولیس به نمایش بگذاریم. شاید اگر صحنه گل پرسپولیس پیش نمی‌آمد، ما می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم و دل هواداران ذوب‌آهن را شاد کنیم.

واکاوی تقابل ذوب‌آهن و پرسپولیس؛ هدفمند در دفاع، ضعیف در حمله

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به تاکتیک اتخاذ شده کادر فنی ذوب‌آهن، معمولاً از نیمه دوم وارد زمین می‌شود، گفت: صلاحدید کادر فنی تاکتیک تیم را تعیین می‌کند، اما به‌عنوان بازیکن تمام تلاش را انجام می‌دهم تا هفته‌های بعد از ابتدا در ترکیب قرار بگیرم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد اینکه چرا سبزپوشان برخلاف رویه مرسوم دیگر تیم‌ها به اشتباه داوری روی گل پرسپولیس، واکنش شدیدی نشان ندادند، تصریح کرد: تیم ما اخلاق‌مدار است و همه بازیکنان تلاش می‌کنند که تیم شرایط بهتری را تجربه کند. وقتی یکی از بازیکنان محروم شود به تیم لطمه می‌خورد، اما ما اهل اینطور اعتراضات و شلوغ‌کاری‌های مرسوم نیستیم. اشتباه داوری هم بخشی از بازی است و نباید داوران را تحت فشار قرار بدهیم. امیدواریم با آمدن VAR این اشتباهات به حداقل ممکن برسد تا بتوانیم در آینده میزبان خوبی در لیگ قهرمانان آسیا باشیم، وگرنه فوتبال ما عقب می‌افتد.

کاظمیان راجع به گمانه‌زنی‌ها درباره پیشنهاد فولاد به محمد ربیعی سرمربی فعلی ذوب‌آهن، خاطر نشان کرد: پاسخ به این سؤال در حیطه وظایفم نیست، اما اگر بخواهم نظر شخصی خودم را بدهم با توجه به شرایط تاکتیکی و بسته شدن تیم ذوب‌آهن توسط ربیعی، بعید می‌دانم که به این پیشنهاد پاسخ مثبت بدهد. ضمن اینکه نباید فراموش کرد ذوب‌آهن در سال‌های اخیر با دوران اوجش کمی فاصله گرفته بود. در حال حاضر باشگاه و ربیعی قصد تغییر رویه‌ چند سال اخیر را دارند و در بازی پرسپولیس و سپاهان نشانه‌های کوتاه مدت این تغییرات ملموس بود. تیم ما رو به پیشرفت است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا