خراسان رضوی

کامبک رویایی چیپس کامل برابر فولاد زرند

به گزارش برگزیده های ایران از مشهد، تیم فوتسال چیپس کامل مشهد در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، در حالیکه با نتیجه ۳ بر ۱ از حرف خود عقب بود در پایان توانست فولاد زرند ایرانیان را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست دهد.

گل‌های این دیدار را محمد عیدی (۲ گل)، علی مرتضایی و ناصر حاجی برای چیپس کامل و کامبیز گمرگی (۲ گل) و محمدرضا کرد برای فولاد زرند به ثمر رساندند.

 

بازیکنانم با غیرت بازی را اداره کردند

در پایان این دیدار، مربی تیم چیپس کامل مشهد در گفت‌و‌گو با خبرنگار برگزیده های ایران از مشهد با بیان اینکه هر دو تیم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند گفت: از سرمربی حریف بابت ساختن چنین تیمی تشکر می‌کنم. فولاد زرند تیم پر‌قدرتی بود و در زمین خودمان فشار زیادی بر ما وارد شد. از بازیکنانم نیز ممنونم که باغیرت این بازی را اداره کردند.

منصور مولایی در پاسخ به سوالی پیرامون استفاده از تاکتیک پاورپلی اظهار کرد: بازیکنان ما در پاورپلی به اعتماد به نفس لازم رسیده‌اند. در مصاحبه‌های قبلی گفته‌ام که تیم ملی قزاقستان از همین حربه در رقابت‌های جام جهانی استفاده می‌کرد. این یک حربه در فوتسال است و ما بلطف خدا داریم از این تاکتیک بخوبی استفاده می‌کنیم.

وی در پایان ضمن عذرخواهی از داور مسابقه بابت چند اعتراض خاطرنشان کرد: داوری عالی بود و بخاطر فشار بازی واکنش‌هایی داشتیم که عذرخواهی می‌کنم.

 

مصدومیت و نبود برخی بازیکنان دلیل شکست‌مان است

سرمربی تیم فولاد زرند نیز با بیان اینکه در بیشتر دقایق کنترل بازی در اختیار تیمش بوده است گفت: متاسفانه به دلیل مصدومیت برخی بازیکنان و نبود برخی دیگر که به دراختیار تیم امید هستند در دقایق اخر بازی ترکیب کاملی برای خط دفاعی نداشتیم و بازی واگذار شد.

رضا کردی ضمن تشکر از بازیکنانش افزود: به تیم حریف تبریک می‌گویم. هر دوتیم سال اول حضورشان در لیگ برتر است اما بخاطر این شکست اول باید خودم را تنبیه کنم و بعد باید فکر استسی برای برخی از بازیکنان که در حد و اندازه‌های خودشان ظاهر نشدند داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در نیمه دوم بازیکنان تخلیه ذهنی و بدنی شدند گفت: ما می‌دانستیم اگر فشار بیاوریم چیپس کامل توپ را لو می‌دهد و پاورپلی حریف را به تاخیر بیاندازیم اما هرچه از زمان بازی گذشت شرایط به نفع چیپس کامل شد.

سرمربی تیم فولاد زرند درباره داوری نیز گفت: داوری خوبی را شاهد بودیم. در کل، امسال داوری ها بهتر است.

 

انتهای خبر / ۷۰۰۷۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا