اخبار ورزشی

کامران قاسم‌پور در چه شرایطی در بازی‌های آسیایی کشتی می‌گیرد؟

کامران قاسم‌پور در چه شرایطی در بازی‌های آسیایی کشتی می‌گیرد؟

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، کامران قاسم‌پور که قرار بود به‌عنوان ملی‌پوش ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد در مسابقات جهانی بلگراد شرکت کند، به دلیل آسیب‌دیدگی و از دست دادن بخش زیادی از دوره آماده‌سازی، در نهایت از شرکت در این رقابت‌ها انصراف داد و امیرعلی آذرپیرا جایگزین او شد.

آذرپیرا: آمادگی شرکت در مسابقات جهانی را دارم/ کامران قاسم‌پور اسطوره است

 

در ادامه نام کامران قاسم‌پور در لیست نفرات دعوت‌شده به اردوی تیم ملی آزاد، در وزن ۹۷ کیلوگرم دیده شد تا شائبه حضورش در بازی‌های آسیایی تقویت شود. در این رابطه اما کادر فنی تیم ملی آزاد می‌گوید که هنوز تصمیم نهایی اتخاذ نشده است و اگر این کشتی‌گیر به لحاظ سلامت و همچنین آمادگی بدنی در شرایط ایده‌آل قرار داشته باشد، عازم هانگژو خواهد شد.

بنابراین بعد از بررسی تمرینات و وضعیت جسمانی کامران قاسم‌پور در مورد حضور یا عدم حضورش در بازی‌های آسیایی تصمیم‌گیری خواهد شد.

پیش از این ابراهیم خواری در ۵۷ کیلو، رحمان عموزاد در ۶۵ کیلو، یونس امامی در ۷۴ کیلو، حسن یزدانی در ۸۶ کیلو و امیرحسین زارع در ۱۲۵ کیلوگرم گزینه‌های اصلی همراهی تیم ملی آزاد در بازی‌های آسیایی بوده‌اند که از جمع آنها، عموزاد، امامی، یزدانی و زارع در مسابقات جهانی هم قرار است نماینده ایران باشند.

/

 
سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا