اخبار ورزشی

کانسلو: به خاطر باخت بارسلونا آرزوی مرگ دخترم را کردند!

کانسلو: به خاطر باخت بارسلونا آرزوی مرگ دخترم را کردند!

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، باخت ۴ بر یک سه‌شنبه هفته گذشته تیم فوتبال بارسلونا برابر پاری‌سن‌ژرمن در خانه در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، موج گسترده‌ای از انتقادات را برای ژاوی هرناندس و بازیکنانش به همراه داشت. پس از این باخت سنگین انتقادات فراوانی از ژاوی هرناندس و تیمش صورت گرفت که اکثر آنها متوجه چند بازیکن خاص بود. ژوائو کانسلو دفاع چپ پرتغالی کاتالان‌ها یکی از آن بازیکنان بود که روی ۲ گل PSG در مونتجوئیک نقش داشت و به همین دلیل هواداران بارسلونا در فضای مجازی از خجالت او درآمدند.

کانسلو اما می‌گوید که واکنش‌ها به عملکرد او در این بازی از انتقاد فراتر رفته و به اهانت و بدذاتی تبدیل شده است. او گفت: در اینستاگرام بعضی‌ها آرزوی مرگ دخترم که هنوز حتی به دنیا نیامده است را کرده‌اند. آنها روبروی خودم نمی‌توانند چنین حرف‌هایی بزنند، چون واکنشم را خواهند دید اما در فضای مجازی هر چه دل شان می‌‌خواهد می‌گویند. آنها به همسرم، به دخترم و به فرزندم که هنوز متولد نشده است، توهین کردند.

پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد

کانسلو ادامه داد: دنیای بی‌رحمی است اما باید بدانی که چطور با آن کنار بیایی. من هم می‌دانم اما راستش را بخواهید دیگر واقعاً نمی‌دانم که به این آدم‌ها چه چیزی باید بگویم. آرزوی مرگ برای یک نوزاد … آنها دیگر واقعاً همه چیز را از حدش گذرانده‌اند. مردم حتی به این فکر نمی‌کنند که آن فوتبالیست که در تلویزیون می‌بییند هم یک انسان است. ما هم آدم هستیم؛ مثل خودشان.

اهانت در شبکه‌های مجازی در واکنش به ناکامی‌های بارسلونا، اتفاقی بود که در سال‌های اخیر به میزان تأمل برانگیزی افزایش داشته است و در این میان بازیکنان بیش از سایرین هدف انتقادات قرار گرفته‌‌اند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا