قزوین

کانون‌های مساجد افسران جنگ نرم هستند

کانون‌های مساجد افسران جنگ نرم هستند

به گزارش خبرگزاری برگزیده از قزوین؛ حسین براتی، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در مراسم تکریم و معارفه مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد که در سالن اجتماعات مسجد جامع قزوین برگزار شد، با اشاره به مقاومت مردم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی، اظهارکرد: امروز اشراف اطلاعاتی را در گروه غزه شاهد هستیم و دلاورمردان غزه، ابهت پوشالی را شکستند و تا عمق ۲۵کیلومتری اسرائیل رفته و عملیات کردند.

او با اشاره به نقش کانون‌ها در مقابله با جنگ نرم، افزود: امروز افسران جنگ نرم، در حوزه مسجد و کانون‌ها فعال هستند که آتش به اختیار عمل می‌کنند و باید در این حوزه اهتمام داشته باشند.

براتی گفت: یکی از جاهایی که در تربیت نیروی انسانی بدون ادعا خدمت می‌کند، کانون‌های مساجد است و بنده زمانی مدیرکانون بوده و همواره با حوزه مسجد در ارتباط بودم امروز هم خود را سرباز مسجد می‌دانم.

این مسئول در ادامه با تقدیر از خدمات باغبان‌ها مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان قزوین توضیح داد: زحمات ارزشمند و شایسته‌ای که آقای باغبان‌ها داشتند، جای تقدیر دارد و یکی از پرورش‌یافتگان مسجد، در این حوزه حضور می‌یابند و ان‌شاالله همچنان حوزه مسجد و کانونی را فعال و بانشاط نگاه داشته و رو به رشد حرکت کنند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: کانون و مسجد برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اماکن و جایگاه‌های مهم و اثرگذار است و امروز توفیق برای مجموعه ما حاصل شده تا با برنامه‌ریزی شایسته در حوزه مسجد، بهتر از گذشته به همت شما بزرگواران انجام وظیفه کنیم.

در ادامه مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: از همه کسانی که در این جمع حضور دارند درخواست می‌کنیم کمک به خدمت به خانه خدا و بچه‌ها مسجد داشته باشند.

حجت‌الاسلام سید رئوف تقوی افزود: این خدمت مقدسی که بدون چشم‌داشت بوده، بهترین ذخیره برای قبر و قیامت است و ان‌شاالله توفیق خدمت در این عرصه را داشته باشیم.

مدیر سابق ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین هم در این مراسم گفت: ما تمام توان را برای هویت‌دهی کانون‌ها گذاشتیم و سعی کردیم هویت مجدد به کانون‌ها دهیم و با بیش از ۱۸۰مدیر کانون جلسه داشتیم.

محمدحسین باغبان‌ها خاطر نشان کرد: جوان‌سازی کانون‌ها از دیگر رویکردهای ما بود و در طرح احیای کانون‌های مساجد، سعی کردیم ۴۰کانون در سطح استان را احیا و بازآفرینی کنیم و ان‌شاالله بیش از گذشته شاهد رشد و شکوفایی کانون ها هستیم.

گفتنی است در ادامه این مراسم از مستند اوقات فراغت کانون‌های مساجد استان قزوین رونمایی شد.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا