اردبیل

کاهش نسبی بستری شدگان کرونایی در اردبیل/ روز بدون فوتی دیگر در استان

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، شهرام حبیب زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته با بستری ۲۱ بیمار کرونایی در مراکز درمانی شمار بیماران بستری شده به ۱۱۴ نفر رسید.

وی افزود: در این مدت خوشبختانه ۲۳ بیمار کرونایی با بهبودی نسبی از مراکز درمانی ترخیص شدند و فوتی ناشی از بیماری کرونایی ثبت نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: از ۱۱۴ بیمار بستری در مراکز درمانی استان اردبیل، ۲۵ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی با اشاره به واکسیناسیون یک‌میلیون و ۷۹۱هزار و ۹۴۶ نفر در استان اردبیل تصریح کرد: ۹۰۷هزار و ۵۷۷ دز در مرحله اول، ۷۸۶هزار و ۱۲۴ دز در مرحله دوم و ۹۸هزار و ۲۴۵دز در مرحله سوم تزریق شده که از مردم استان با توجه به احتمال شیوع سویه امیکرون درخواست داریم سریعا مراحل واکسیناسیون خود را تکمیل نمایند.

حبیب زاده به وضعیت استان از نظر شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: براساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان پارس آباد در وضعیت زرد و شهرستانهای اردبیل، مشگین شهر، خلخال، گرمی، بیله سوار، نیر، سرعین، کوثر و نمین در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا