لرستان

کاهش چشمگیر فوتی‌های کرونا از اقدامات خوب دولت سیزدهم است/ حضور مقتدرانه در مذاکرات

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از خرم‌آباد، فرهاد زیویار امروز در جلسه شورای اداری لرستان که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد، بیان کرد: حدود ۴ ماه و نیم از کار دولت گذشته که چند کار اساسی در این مدت انجام شده است؛ دولت در شرایطی سکان کار را در دست گرفت که شاید در سخت‌ترین شرایط بود. سررسید اوراق در حالی بود که به جای هزینه در جهت رفع مسائل، باید خرج بدهی‌های قبل می‌شد. 

وی افزود: دولت بلافاصله پس از شروع، کار بودجه را آغاز کرد و از طرف دیگر حضور مقتدرانه در مذاکرات را داشت و در اجلاس شانگهای نیز حضور بسیار خوبی داشت.

استاندار لرستان کاهش چشمگیر شیوع و فوتی‌های کرونا را از دیگر اقدامات خوب دولت در چند ماه اخیر برشمرد و گفت: در حوزه استانی نیز در این مدت مباحث استانی بررسی و دسته بندی شد و مقدمات سفر ریاست جمهوری به استان نیز فراهم شد. 

وی خاطرنشان کرد: بالغ بر ١٨٠ مصوبه حاصل سفر رئیس جمهور به لرستان بود که طرح‌های متنوعی را شامل می‌شود. گام بعدی را با کمک مدیران و همکاری نمایندگان در اجرای طرح‌ها و مصوبات برخواهیم داشت.

وی در ادامه ضمن خیر مقدم به حضور وزیر اطلاعات در شورای اداری استان، گفت: کار اطلاعاتی و امنیتی در جمهوری اسلامی ایران با تمام دنیا متفاوت است؛ در کشور ما مباحث انسانی و توجه به مباحث دینی و اخلاقی مد نظر قرار دارد.

زیویار تصریح کرد: در حوزه مبارزه با قاچاق، مفاسد، ضد انقلاب و حتی رفع مشکلات در حوزه اقتصادی کارهای بزرگ و موثری توسط دستگاه اطلاعاتی ما انجام می‌شود اما به واسطه ماهیت کار سربازان گمنام امام(عج) کمتر بازگو می‌شود. 

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا