Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
کاهش ۸۵ درصدی ترافیک در پایتخت/ حضور۱۰۰ درصدی پلیس راهور در تاسوعا و عاشورا - خبرگزاری برگزیده های ایران
اجتماعی

کاهش ۸۵ درصدی ترافیک در پایتخت/ حضور۱۰۰ درصدی پلیس راهور در تاسوعا و عاشورا

سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راهور پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت در تعطیلات اعلامی ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: تعطیلی‌ها بر ترافیک تأثیرگذار بوده و در روز گذشته نزدیک به ۸۵ درصد ترافیک نسبت به روزهای مشابه خود کاهش داشت و شهر کاملا خلوت بود.

رئیس پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: با برداشتن طرح ترافیک، فشار و تراکم از ناوگان حمل و نقل عمومی، اتوبوس‌ها و مترو برداشته شد و در مجموع تصمیم‌گیری‌های اخیر ترددها را کاهش داده و امیدواریم باعث جلوگیری از انتشار هرچه بیشتر ویروس منحوس کرونا شود.

سردار حمیدی به برگزاری مراسم عزاداری آقا اباعبدالله الحسین (ع) اشاره و بیان داشت: طی دو سه روز آینده  تعداد مراسم و همچنین آمار شرکت کنندگان در عزاداری ها افزایش یافته و در برخی معابر نماز ظهر عاشورا  و در ادامه مراسم شام غریبان را شاهد هستیم.

سردار حمیدی گفت: در چند روز آینده همکاران بنده با حضور صد در صدی در کنار عزاداران در سطح معابر حضور خواهند داشت و محدودیت های بیشتری را به خصوص در معابری که عزاداری صورت می گیرد اعمال خواهیم کرد.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: رانندگان اگر در جایی با اعمال محدودیت مواجه شدند بدانند که حتما در مسیر جلوتر گروهی مشغول عزاداری هستند؛ بنابراین حتما تغییر مسیر داده و با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.
 
وی افزود: تردد عابرین در اطراف هیئات عزاداری خصوصا در شب می تواند زمینه بروز تصادفات را ایجاد کند؛  لباس تیره، تاریکی شب و عدم توجه رانندگان می‌تواند حادثه ایجاد کند؛ هرچند که تا الان شرایط خوبی داشتیم  و امیدواریم با همراهی بیشتر شهروندان هیچ حادثه ای را شاهد نباشیم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا