Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
کاهش 7 تا ۱۰ درجه‌ای هوای استان تهران از امشب - خبرگزاری برگزیده های ایران
تهران

کاهش ۷ تا ۱۰ درجه‌ای هوای استان تهران از امشب

مجتبی جلالی مدیرکل هواشناسی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در تهران اظهار کرد: بررسی داده‌های هواشناسی نشان می‌دهد، وضعیت جوی استان تهران با نفوذ سامانه بارشی، آسمانی ابری از ظهر امروز تا ظهر فردا در سطح استان بارش باران و برف، وزش باد و در پاره‌ای نقاط همراه با وزش باد شدید و احتمال رگبار، رعد وبرق و در ارتفاعات مه‌آلود و گاهی کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: از امشب تا بامداد یکشنبه کاهش قابل ملاحظه ۷ تا ۱۰ درجه‌ای دما و یخبندان شبانه سطح زمین به ویژه در نیمه شمالی استان مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان تهران افزود: از اوایل امشب تا صبح جمعه با تقویت رطوبت سامانه، بارش به‌صورت متوسط تا شدید در نواحی شمالی از نیمه شب تا بامداد فردا، گاهی بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در روزهای شنبه تا دوشنبه آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و از شنبه شب تا دوشنبه به دلیل پایداری نسبی جو، انباشت الاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا در نواحی پرتردد و صنعتی مورد انتظار است.

انتهای پیام/۶۷۰۷۵/ ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا