مناطق آزاد

کاپ آزاد کیش قهرمان خود را شناخت

کاپ آزاد کیش قهرمان خود را شناخت

به گزارش برگزیده های ایران از کیش : رویداد نهایی مسابقات کشوری والیبال ساحلی کاپ آزاد یادواره شهید سلیمانی در محل ورزشگاه ساحلی کیش با حضور سعید پورزادی عضو هیئت مدیره و سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

سعید پورزادی با تاکید بر این نکته که جزیره کیش با دارا بودن ظرفیت ها و زیرساخت های مناسب ساحلی، دریایی و ورزشی، آماده برگزاری مسابقات کاپ آزاد برای اکثریت رشته های ورزشی در مقیاس کشوری است گفت: با توجه به زیرساخت های مطلوب، شرایط آب و هوایی، اقلیم و جغرافیای مناسب، همجواری با کشورهای حاشیه خلیج فارس و امکانات بسیار خوب حمل و نقل برای مسافران و هتل های موجود، شرایط برای برگزاری مسابقات ورزشی در سطوح مختلف ملی و بین المللی در جزیره کیش فراهم شده و ما آمادگی خود برای دعوت از تمام فدراسیون های ورزشی برای حضور و برگزاری مسابقات در این منطقه را اعلام می کنیم.

پورزادی با تاکید بر این که شرایط برای حضور همه فدراسیون ها برای برگزاری مسابقات ورزشی در جزیره کیش آماده است گفت: سازمان منطقه آزاد کیش در راستای برگزاری این مسابقات، حمایت خود را از فدراسیون ها اعلام و شرایط میزبانی بسیار خوب برای حضور تیم های مختلف ورزشی در جزیره کیش ایجاد کرده است.

وی از سرمایه گذاری برای سایر رشته های ورزشی در جزیره کیش خبر داد و گفت: برای نخستین بار در کیش بزرگترین سرمایه گذاری در حوزه فوتبال با ایجاد ۴ زمین فوتبال در حد استاندارد اروپایی و یک زمین چمن هیبریدی در مدت یک سال انجام شد. همچنین برنامه ریزی هایی در خصوص به روز کردن سالن های ورزشی، سرمایه گذاری در حوزه ورزش تنیس و برگزاری مسابقات تا پایان اسفند ماه ، حوزه تیر و کمان، زمین فوتبال چمن مصنوعی، برگزاری مسابقات اسکواش و رسیدگی به پیست های دوچرخه سواری در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است، مسابقات کشوری والیبال ساحلی کاپ آزاد یادواره شهید سلیمانی با حضور ۱۸تیم و۳۶ ورزشکار از استان های مختلف و جزیره کیش، از ۲۷ دی آغاز شد و تا جمعه ۳۰ دی با انجام تعداد ۴۶ بازی ادامه داشت که در نهایت تیم والیبال ساحلی پیکانِ دَیر از بوشهر با شکست تیم باشگاه دانش توپ ازخراسان رضوی به مقام قهرمانی دست یافت.

همچنین تیم والیبال ساحلی باشگاه دانش توپ خراسان رضوی، موج سواران نوشهر و سنگ آهن بافق به ترتیب مقام های دوم تا چهارم این مسابقات را کسب کردند.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا