اخبار ورزشی

کایسدو به پیشنهاد لیورپول پاسخ منفی داد/ چلسی، انتخاب هافبک اکوادوری

کایسدو به پیشنهاد لیورپول پاسخ منفی داد/ چلسی، انتخاب هافبک اکوادوری

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران و به نقل از نشریه سان انگلیس، با وجود بهتر بودن پیشنهاد مالی باشگاه لیورپول نسبت به چلسی به مویزیس کایسدو، این هافبک اکوادوری تصمیم گرفته که با آبی‌های لندن قرارداد ببندد.

چلسی از هفته‌ها قبل با برایتون بر سر قیمت بازیکن در حال چانه‌زنی بود و آخرین پیشنهادش را هم به ۱۰۰ میلیون پوند رساند که تنها ۱۰ میلیون کمتر از رقم درخواستی «مرغان دریایی» بود. در شرایطی که تصور می‌شد این پیشنهاد بتواند برایتون را راضی کند، لیورپول از گرد راه نرسیده، ۱۱۰ میلیون پوند به برایتون پیشنهاد داد و در جا موافقت باشگاه را کسب کرد.

به این ترتیب همه چیز به خود بازیکن سپرده شد تا درباره آینده‌اش تصمیم گیری کند. او نیز با وجود حقوق بیشتری که لیورپول پیشنهاد کرده تصمیم گرفته به لندن برود.

لیورپول با رکوردشکنی ستاره برایتون را از چنگ چلسی در آورد!

این ادعای فابریتزیو رومانو، خبرنگار حوزه نقل و انتقالات فوتبال است که اعلام کرده چلسی برای اینکه نظر باشگاه برایتون را هم جلب کند، آماده است، یک پیشنهاد جدید با رقمی بالاتر ارائه کند.

کایسدوی ۲۱ ساله و مدیربرنامه‌هایش در حال حاضر در شهر لندن به سر می‌برند تا سرنوشت مذاکرات دو مشتری این بازیکن با برایتون مشخص شود و اینطور که پیداست چلسی انگیزه بسیار زیادی برای جذب او دارد به خصوص که بعد از جدایی روبن لوفتوس چیک، متئو کواچیچ، میسون ماونت و انگولو کانته خط میانی این تیم خالی شده است. البته لیورپولی‌ها هم تابستان امسال با بازیکنانی مانند جیمز میلنر، فابینیو، نبی کیتا، و جردن هندرسون وداع کردند و تنها خریدهای‌شان هم الکسیس مک آلیستر و دومنیک سوبوسلای بوده است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا