کهگیلویه و بویراحمد

«کبگیان» محروم و مظلوم در کهگیلویه و بویراحمد/ درمانگر پروژه‌های زخمی ۱۰ ساله کیست؟

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، کاشفی عضو شورای اسلامی شهر چیتاب طی یادداشتی آورده است: خدمت به خلق از والاترین مظاهر عبادت است از نظر امام(ره)مردم صاحبان اصلی انقلابند و مداوم مسئولان را به خدمت رسانی به مردم سفارش می‌کرد.

از این رو حفظ پایگاه ملی برای حفظ نظام اسلامی فقط با خدمت رسانی امکان پذیر است. محضر استاندار و سایر مسئولان استانی عرض کنم که بخش کبگیان به مرکزیت چیتاب و جمعیت بالای ایثارگری مدت چند سال است که مورد بی توجهی و بی‌مهری مسئولان قرار گرفته و مظلوم واقع شده است و فقط شاید یک مورد یا دو مورد کلنگ زنی یا افتتاحیه صورت گرفته که یکی از آنها زمین ورزشی چیتاب است که بعد از کلنگ زنی و شروع به کار آن  که تقریبا دوازده سال بوده رها شده و عملا اعتباری برای آن پیش بینی نشد و حتی ساختمان آن قدیمی و مخروبه شده است.

با پیگیری‌های زیاد نزدیک به دو ماه است که در گوشه‌ای از این زمین اداره ورزش و جوانان شروع به چمن مصنوعی کوچک کرده که باید اعتبار تکمیلی زمین ورزشی بزرگ تامین شود.

جاده آنتنی درون بخشی معروف به (میو) که در طول خدمت دو رئیس جمهور دو نماینده و چهار استاندار نیمه کاره رها شده و شاهد بازدیدهای میدانی مختلف مسئولان بوده و فقط قول داده می شد این جاده ارتباط مرکز بخش به دهستان چنار روستاهای موگر و میان‌تنگان و…می باشد و ایاب و ذهاب مردم را به مرکز بخش هم از نظر بعد مسافت و هم صرفه جویی مالی تسهیل می‌کند و اتصال به اتوبان دهدشت است.

جوی سنتی چیتاب که نزدیک به شش سال است نیمه کاره رها شده که با توجه به کم بارشی های اخیر یکی از ضروریات کشاورزان بوده که همچنان مورد بی توجهی مسئولان جهاد کشاورزی واقع شده است.

مقدار دو تا سه کیلومتر جاده تنگ باوری حدود شش سال است که هر ساله به پیمانکار واگذار می شود و هنوز خاکی است جاده بطاری به دلی بجک ساران  که نزدیک ده کیلومتر است هنوز خاکی است.

آیا کبگیان نباید دیده شود؟ آیا این مردم مستحق مساعدت نیستند؟چه کسی باید به داد مردم برسد.

به گزارش فارس؛ کبگیان یکی از مناطق با درصد بالای ایثارگری در استان بوده که یکی از دو خانواده ۳ شهیدی استان از این دیار است.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا