Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
کتاب «بزرگ مرد کوچک» در شهرکرد رونمایی می‌شود/ قهرمان این کتاب شهید علی لندی است - خبرگزاری برگزیده های ایران
چهارمحال و بختیاری

کتاب «بزرگ مرد کوچک» در شهرکرد رونمایی می‌شود/ قهرمان این کتاب شهید علی لندی است

محمد برزویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: شهید علی لندی شهید فهمیده زمان است که با تاسی گرفتن از شهدا در زمان حادثه، جان دیگران را بر خود جان خویش مقدم دانسته و برای حفظ جان آن‌ها از خود گذشتگی کرد این رفتار نشان دهنده الگو پذیری مناسب از روحیه ایثار شهداست که باید تقویت شود و بین دانش آموزان امروزی جا بیفتد.

نویسنده کتاب «بزرگ مرد کوچک» افزود: یکی از راه‌های تقویت این روحیه ایثار و از خودگذشتگی، نوشتن و خواندن خاطرات شهدا است لذا با این هدف یعنی تقویت روحیه ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان و دانشجویان کتاب بزرگ مرد کوچک به رشته تحریر درآمده است.

وی ادامه داد: این کتاب شامل چهار فصل زندگی نامه شهید نوجوان، کارنامه موفق شهید علی لندی، سوگ‌نامه و یادنامه می‌باشد.

این نویسنده ادامه داد: در فصل سوم یعنی سوگ‌نامه اشعار ۱۵ شاعر برگزیده کشور در خصوص شهید علی لندی آمده و در یادنامه نیز تصاویر شهید به چشم می‌خورد.

برزویی در مورد تاریخ دقیق رونمایی کتاب و مکان آن اظهار داشت: در حال حاضر در مرحله هماهنگی با مسئولان فرهنگی استان و خانواده شهید هستیم که پس از تصمیم‌گیری نهایی مراتب به اطلاع عموم خواهد رسید.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا