اخبار ورزشی

کرمانشاهی: اینکه می‌گویند امسال VAR را می‌آوریم یک شوخی است/ تا لحظه آخر در جمع مدعیان هستیم

کرمانشاهی: اینکه می‌گویند امسال VAR را می‌آوریم یک شوخی است/ تا لحظه آخر در جمع مدعیان هستیم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، رضا کرمانشاهی در حاشیه مراسم قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: کسانی که کنار من بودند اذعان داشتند تراکتور قرعه سختی دارد، ولی به نظرم اینطور نیست. ما باید با همه این تیم‌ها بازی کنیم. ما هفته اول با سپاهان و هفته دوم با پرسپولیس بازی داریم. باید با این‌ تیم‌ها بازی می‌کردیم و چه خوب که هفته‌های اول این قرعه به نام ما خورد.

وی درباره اینکه از تراکتور به‌عنوان یک تیم کهکشانی نام برده می‌شود، گفت: عملکرد ما خوب بوده و نمی‌گویم بد بوده است، اما همه مدعیان بازیکنان خوبی گرفتند و مدعی هستند. اینطور نیست که یک بار سنگین را روی دوش ما قرار بدهید. هدف ما امسال قهرمانی است و با نهایت احترام به تمام تیم‌ها تا لحظه آخر در جمع مدعیان هستیم و از هفته قبل گام‌مان را محکم برمی‌داریم.

خمس: تمرینات پُرفشاری داریم تا بچه‌ها آماده شوند/ باعث تأسف است اگر آقایی را نبخشیم!

مدیر اجرایی باشگاه تراکتور در واکنش به سؤالی درباره اینکه تیم مدیریتی باشگاه تراکتور از داوران پیشکسوت تشکیل شده است، تصریح کرد:‌ چه اشکالی دارد؟ تیم‌های دیگر هم استفاده کنند. خیلی از داوران دیگر بازنشسته هستند و کنار گود نشستند. تیم‌های دیگر هم می‌توانند از آنها استفاده کنند. داوری که ۳۰ سال تجربه دارد و قضاوت کرده است، می‌تواند تجریباتش را در اختیار باشگاه‌ها بگذارد. درباره VAR هم اگر بگوییم که امسال می‌آید یک شوخی است! اصلاً ما بستر لازم را نداریم و VAR امسال هم نخواهد آمد. این کار یک پروسه زمانی طولانی دارد. ما حداقل شش تا ۹ ماه باید داوران را آموزش بدهیم، چرا می‌گوییم از اول فصل می‌توانیم VAR داشته باشیم؟!

کرمانشاهی در مورد مصدومیت شجاع خلیل‌زاده نیز عنوان کرد: خلیل‌زاده بازیکن بزرگی است و یکی از خریدهای خوب تراکتور به شمار می‌آید. با خودش که صحبت کردیم متوجه شدیم یک مصدومیت جزئی دارد که برطرف و الان به اردوی تیم در ترکیه ملحق شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا به باشگاه‌های آسیایی برای نصب VAR مهلتی داده شده است؟»، گفت: AFC تأکید دارد، همانطور که برای داوران تأکید دارد. همانطور که می‌دانید اگر دوره VAR را ندیده باشند اجازه نمی‌دهند در آسیا داوری کنند. بعضی از داوران هم با هزینه شخصی این دوره را دیدند. دوستان که قول دادند ان‌شاءالله بتوانند این سیستم را وارد کنند.

«آیا امکان دارد به خاطر VAR میزبانی از تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا سلب شود؟»، مدیر اجرایی باشگاه تراکتور در پاسخ به این سؤال گفت: فکر نمی‌کنم این فصل این اتفاق بیفتد، اما در دوره‌های بعد اینطور خواهد بود.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا