Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
کرونا در البرز| ثبت ۴ فوتی و بستری ۵۷ بیمار بدحال - خبرگزاری برگزیده های ایران
البرز

کرونا در البرز| ثبت ۴ فوتی و بستری ۵۷ بیمار بدحال

به گزارش برگزیده های ایران از کرج، شهرام صیادی، سرپرست ‌دانشگاه علوم پزشکی البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت شیوع بیماری در استان، گفت: از دیروز تا امروز ۸ آبان ۱۴۰۰، ۵۷ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

این مقام مسؤول افزود: مجموع کل موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک، از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز ۷۶ هزار و ۲۰۹  نفر است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد ۵۳۱ نفر در مراکز درمانی بستری هستند که از این تعداد، ابتلای ۲۳۱ نفر به بیماری کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است.

صیاد یادآور شد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۴ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۶۳۱۸ نفر رسیده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در پایان تصریح کرد: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۶۹ هزار و ۳۵۴ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

انتهای پیام/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا